Hoe dan ook, met een amfibie wagen haal je het niet in een dag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben er nog nooit heen geweest dus geen idee hoelang het duurt
in topgear kwamen ze net het kanaal over in 1 dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, met een amfibie wagen haal je het niet in een dag.
Welk seizoen?quote:
Ik heb net Chuck gekekenquote:
Alle seizoenen? Dan ben je nog wel even bezig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En misschien nog iets leuks van NCIS
Hier (nog) niksquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woahhh wat een onweer hier
Hé, wat!? Onweer!? Wauw. hoop dat ik het hier ook krijg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heftige flitsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je binnen zit is het wel spannend om te kijken.
tijd om het fototoestel tevoorschijn te toveren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heftige flitsen!
Ja stiekem vind ik dat eng ja
Hier ook, heb net gewoon een paar minuutjes voor het raam gezeten om er naar te kijken. En dat terwijl er voetbal op tv is !quote:
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mama gaat wel goedZe komt de deur uit af en toe en doet voorzichtig wat werk thuis. Sporten en fietsen is nog geen optie maar verder gaat t allemaal beter
Als ik moet kiezen dan kies ik toch echt voor onweer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier ook, heb net gewoon een paar minuutjes voor het raam gezeten om er naar te kijken. En dat terwijl er voetbal op tv is !
Overigens ben ik nu officieel een brekebeentje daar ik nu op deze dingen rondloop:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?quote:Borsten steeds groter
Wat nou SpitsNieuws doet niet aan wetenschap? Borsten worden steeds groter, zo blijkt uit cijfers van Amerikaanse bedrijven.
Cup DD is de nieuwe C, zo schijnt. Momenteel is 36D de meest populaire maat bij Wacoal America, een van de grootste behafabrikanten van de Verenigde Staten. Dit lijkt echter 36DD te worden. Drie jaar geleden moesten die arme Amerikanen het nog doen met een schamele 36C.
Er zijn verschillende oorzaken aan te wijzen voor de explosie in beha-formaten. Allereerst is daar obesitas, wat nog altijd verder oprukt, zeker in Amerika. Ook borstvergrotingen zijn echter nog altijd populair. En veel vrouwen droegen vroeger gewoon te kleine beha's, maar kopen nu de juiste maten.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien kies ik er dus voor om te kijken of ik het met twee stukken tonijn red tot ik ga slapen
Corset?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?
Tonijn smaakt goed bij tonijn heb ik gehoordquote:
Weet niet hoe lang.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen dan kies ik toch echt voor onweer.![]()
En de krukken. 4 weken?
Heb je niet nog een pak crackers in huis waar je die tonijn mee kan combineren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik ben ook weer thuis. Net als gisteren een dienst van 17 tot 22 uur, dus geen avondeten gehad. Nu kan ik een relatief gezonde maaltijd maken, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Misschien kies ik er dus voor om te kijken of ik het met twee stukken tonijn red tot ik ga slapen
Tube mayo doet wonderen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tonijn smaakt goed bij tonijn heb ik gehoord. En missschien heb ik nog wat komkommer... dan zou ik het gezond genoeg vinden
Ja ook, maar dit is tonijnsteak, grote stukken dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang.
[..]
Heb je niet nog een pak crackers in huis waar je die tonijn mee kan combineren?
Ben jij gekquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle seizoenen? Dan ben je nog wel even bezig!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?
Misschien.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Aflevering Requiem van NCIS heeft trouwens een gewéldige opening
Tofquote:
Naar mijn idee de bestequote:
Dank.quote:
Persoonlijk zie ik liever Ziva, maar ja da's mijn voorkeur.quote:Naar mijn idee de besteMaar ja, Tony in action vind ik nooit verkeerd om te zien
quote:
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ziva is sexyHeb je de een na laatste aflevering al kunnen zien? Dead Reckoning. Mooie Ziva in action
Gibbs is en blijft super.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Abby is tofMaar beste rol vind ik (verrassing
) Tony
En Gibbs
Tony is zo complex, heerlijk. En een grapjas, en daar hou ik ook wel van.
Ik ga die afleverign maar even via youtube bekijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ziva is sexyHeb je de een na laatste aflevering al kunnen zien? Dead Reckoning. Mooie Ziva in action
Ducky met z'n verhalenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs is en blijft super.De droogkloot.
Ik vind de "ondergeschikte" rollen van o.a. Abby en Ducky beter dan die van tony. Veel zwarte humor.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What's the biggest difference between men and women?
What they mean, when they say: "I got through a whole box of tissues watching that film."
Pak dan surfthechannelquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga die afleverign maar even via youtube bekijken.
En dan Ziva met haar "to the point" opmerkingen. Slimme McGee. Ach, elke personage is eigenlijk perfect.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ducky met z'n verhalenEn Abby is niet uit te leggen
Een happy Goth
Ik vind vooral de veranderingen in de personages mooi om te zien
Internet is de redding. En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kut, dan kan ik niet kijken. Vandaar dat ik er nooit meer langszap.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.
Als je een lcd tv hebt kun je die normaal gesproken met een heel simpel kabeltje op je pc of laptop aansluiten...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een lekker bed, grote tv. Dan ga ik toch niet zielig aan mijn bureau op mijn beeldscherm een serie kijken. Dat weiger ik.
Ik wacht wel tot mijn cursus is afgelopen.
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.quote:
In dit geval klopt het aardigquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Het is goed te downloadenOf, als je dat niet wilt, online te kijken
[..]![]()
Ik kan het niet helpen
Dit is wel een mooie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What's the biggest difference between men and women?
What they mean, when they say: "I got through a whole box of tissues watching that film."
Het kan heel vervelend zijn hoorquote:
Ziva verstopt wapens op haar lichaam op plaatsen waar niemand aan zou denken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan heel vervelend zijn hoorIk kan praktisch alles aan NCIS linken
Zoals vanmiddag met Chuck: Sarah wordt in haar eigen badkamer aangevallen door iemand. Ze is slim genoeg om een wapen te maken met een stuk zeep, maar ze moet naar haar tasje rennen voor haar pistool. Ziva zou zelfs in de badkamer een wapen hebben liggen
Nee hoor. Ik zit bij het kijken naar andere series ook wel eens te gniffelen "Hihi, Gibbs had dit al lang opgelost" of "Ducky weet wel beter".quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Etcetera het volgende:
TrueMaar dat ik daar aan denk terwijl ik een compleet andere serie kijk is belachelijk
slaapse dan maarquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen. Ik ga eens proberen het beginnende griepje er uit te slapen.
Moet haast wel komen door de regen in de Kalverstraat 2 dagen geleden.
quote:Christenunie stopt stripshow
De Christenunie burgemeester van Oud-Beijerland heeft een stripshow van de The London Knights door de politie laten afbreken. De mannen stonden net op het punt te gaan optreden.
150 vrouwen die zich al weken hadden verheugd op het uitje, zijn woedend op burgemeester Tigelaar van de zwaar Christelijke gemeente.
Goede zeden
Agenten vielen club Mozaiq binnen en dreigde te tent te ontruimen als er niet direct werd gestopt met de show. "De act zou in strijd zijn met de goede zeden", zo meldt het AD.
Eigenaar Bill Yildrim van Mozaiq is verbijsterd, omdat hij juist met de strippers had afgesproken dat zij hun strakke broekjes zouden aanhouden. ,,Oud-Beijerland is een christelijke gemeente. Vandaar dat ik de heren van te voren had gevraagd: houd het ingetogen.
Alle vrouwen kregen hun geld terug, maar de eigenaar wil de schade verhalen op de gemeente.
Slaapsequote:Op zaterdag 11 april 2009 04:40 schreef MaJo het volgende:topavond achter de rug in Tivoli
2 many dj's draaide dus dat is altijd feest
nu keihardwant moet over 6 uur alweer op om te werken
Hmmm das minderquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Hier is het niet zulks prachtig weerals de zon schijnt is het heerlijk, maar er is ook bewolking.
Deze baas heeft net liggen uitbrakken. Was om kwart voor 5 thuis dus niet al te veel slaap gehad maar wel superfitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
Is iedereen aan het uitbrakken of van het zonnetje aan het genieten? Ik hoop het laatste want het is echt prachtig weer!
Wat heeft hij gedaan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vader is een schat van een man hoor, echt waar, maar soms he.... soms
De zon is hier en toe te zien dus ik ga zo wel even lekker buiten zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben aan het studeren en de zon is hier niet te zien.
Willemstad is echt heel leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
Wanneerquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Soempie het volgende:
Ja, echt superleuk.
En ik ben helemaal weg van de auto. Rood, klein en zit heel lekker. En het voelt echt als zo'n autotje waar je mee naar Parijs rijdt als arme student.![]()
Dat gaan we dus ook doen.
Onweer? Hier in Rotterdam was het vrijwel onbewolkt en WARM, 's nachtsquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanquote:
Ja, lekker de dingen doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Wiebel afgesproken dat we meer de deur uit zullen gaan. Straks even boodschappen doen en vanmiddag/ vanavond door naar Antwerpen.![]()
Ging echt even niet goed met me. Alleen maar studeren word ik kribbig van.![]()
Staat wel op de planningquote:Vanmorgen gesport en eindelijk de ramen gepoetst.![]()
![]()
Maarre ga je vanavond ook nog naar Nina?
Oke, herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Hij gaf me huiswerkquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, herkenbaar.![]()
Ik knik sinds kort: 'oja, mooi' en leg het dan naast me neer.
Nou, allereerst moet Wiebel nog wat sleutelen aan de auto, maar dat is niet zoveel werk meer. En daarna moeten we even kijken wanneer ik tijd heb. Maar als het goed is voor de zomer en in de zomervakantie met de auto naar Duitsland.quote:
Je moet een briefje tikken?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij gaf me huiswerkIk moet een briefje tikken
De kans dat ik word aangenomen is 0. De kans dat ik het een leuke baan vind is 0.
Nou ja hij zei hetquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet een briefje tikken?
Ik lees nu net een stuk over interne en externe motivatie.
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Staat wel op de planning
Maar even kijken wat C doet, die wilde graag een andere band zien. Misschien dat ik dan in mijn ééntje ga maar dat is wel minder gezellig
Handigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:51 schreef Soempie het volgende:
We hebben Sirda gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan naar Antwerpen en ik bedenk me net hoe klein de auto is.
Ik zie wel hoe het looptquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.
Probeer hem over te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |