Had jij een massagebar danquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens en ik hem 'm wel zo gebruikt
Op de Engelse site staan trouwens allemaal filmpjes over het gebruik van produkten. Is dat op de NL versie ook?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel he
Al ging ik natuurlijk wel speciaal voor Majo naar de Lush.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel he
Kun je dat niet doen als je in bad zit?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:36 schreef MaJo het volgende:
Ik had bedacht lekker meteen in bad te gaan als ik thuis ben maar moet eerst nog mijn recensie tikken
Met macreel in bad?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dat niet doen als je in bad zit?
Ah, niet waterdicht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met macreel in bad?dat lijkt me niet zo'n succes
I knowquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw!! Da's een berg!
Hé da's de Heavanilli !!!!
Nee geen deo poeder, lichaamspoederquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
En links is toch dat deo poeder waar je het over had?
oh, toch niet goed onthouden wat je allemaal hebt laten zien dan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee geen deo poeder, lichaamspoederWe hebben inderdaad ook deopoeders
Goed zoquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh, toch niet goed onthouden wat je allemaal hebt laten zien dan.
quote:
Ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik nog meer belangrijks dan niet gezien en/of onthouden.
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las het verkeerdDacht dat je zei dat je toch nog wat had onthouden van wat ik had laten zien
Ben gaar
Dat gaat anders worden vanaf deel 1501. Misschien ga ik dan zeer hard aan de boom schudden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ze hebben trouwens in de AKQ een special "vrouwen" vraag gesteld.
Ga lekker in bad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las het verkeerdDacht dat je zei dat je toch nog wat had onthouden van wat ik had laten zien
Ben gaar
Kan nooit hard genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat anders worden vanaf deel 1501. Misschien ga ik dan zeer hard aan de boom schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |