Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net een bak zoete aardbeien heb gespot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
Maak me maar lekker!
Dankequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wel buiten gezeten, maar na een paar uur begon het te regenen.![]()
Nu dus maar binnen verder studeren. Eet smakelijk Nem en veel plezier vanavond!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net een bak zoete aardbeien heb gespot.
Ooops!
quote:
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaketquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:lekker gewerkt vandaag
ben wel dood nu
maar wel vrolijk want in mijn bakje lag een enorm paaspakket met heel veel lekkere vanilleproductendat was dus wel een mooie verrassing
zit echt superveel ineen enorme bruisbal, parfum, body powder, gezichtsscrub, massagebar en nog dingen onderop die ik nog niet gezien heb.
Lush
Ja absurdquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaket
Die staan toch onder een andere naam in de Wehkamp gids?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:
massagebar
I knowquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaket
Ik vind het origineel toch beterquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de zangeres is een lekker ding en ze heeft zeker een mooie stem
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die staan toch onder een andere naam in de Wehkamp gids?![]()
Maar leuk dat je zo veel krijgt voor pasen. Lieve paashaas.![]()
Ah, de Heavanilli !?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
een massagebar is een vaste bodylotion, een blok van cacaoboter met daarin verschillende stoffen. Je kunt er dus iemand mee masseren maar ook als bodylotion gebruiken na het douchen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de Heavanilli !?
Dat klinkt al aannemelijker.
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel hequote:Op zaterdag 11 april 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
Als je nou de winkel bestudeerd had in plaats van mij van mijn werk te houden dan had je dat geweten cobra
Oh dat wist ik niet eens en ik hem 'm wel zo gebruiktquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
een massagebar is een vaste bodylotion, een blok van cacaoboter met daarin verschillende stoffen. Je kunt er dus iemand mee masseren maar ook als bodylotion gebruiken na het douchen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |