quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ts wil natuurlijk zo goedkoop en zacht mogelijk haar kontje afvegen als ze heerlijk heeft zitten schijten.
Ik heb dat bij andere merken anders nog nooit meegemaakt. Mss moet ik toch maar weer naar de Aldi.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:35 schreef Lundegaard het volgende:
Het wordt door een Turk in een fabriek ingepakt. Doorgegeven aan die Pool van logistiek. In de vrachtwaggel gegooid door die chauffeur uit Drenthe met zn Henk Wijngaard harses. Uitgepakt en in de stelling gezet door die puisterige vakkenvuller.
En jij pakt het beet en het gaat stuk...
Rara, aan wie ligt dat?
Nee, die diareren.quote:
Krijgen we dat weer.quote:
Ohquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Alleen lekkere wijven niet, n00b!
Nevermind @ mijn vorige postquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.Ik zal je wel uit je droom helpen, ik schijt wel degelijk.
This Tread Is Worthless Without Pics!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Inderdaad ja, anders werkten er wel meer mensen in de zorg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Alleen lekkere wijven niet, n00b!
Ondanks dat ik altijd mooie exemplaren draai, vergeet ik ze altijd te fotograferen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
This Tread Is Worthless Without Pics!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ondanks dat ik altijd mooie exemplaren draai, vergeet ik ze altijd te fotograferen.
Natuurlijk ben ik lekker, wat denk jij dan...quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik lekker, wat denk jij dan...
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dat maken de medeFok!kers wel uit hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dat ben ik heul nie!quote:
Er is iig al 1 Fok!ker die het kan beamen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat maken de medeFok!kers wel uit hoor.
Wie danquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is iig al 1 Fok!ker die het kan beamen.
Verwacht je dat ie uitgebreid verslag gaat uitbrengenquote:
lillekerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij zegt dat je lekker bent, de bewijslast ligt bij jou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verwacht je dat ie uitgebreid verslag gaat uitbrengen?
Same for you.quote:
Van hoe jij zit te schijten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verwacht je dat ie uitgebreid verslag gaat uitbrengen?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Van hoe jij zit te schijten?
Nee dankje.
Zal ik eens ff lekker je bek volschijten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:01 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat voor een poeptopic.
Geloof het nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij zegt dat je lekker bent, de bewijslast ligt bij jou.
Schijt in de broek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal ik eens ff lekker je bek volschijten.![]()
Zou niet goed zijn als ik dat op mijn leeftijd doe.quote:
Niet echt he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als ik dat op mijn leeftijd doe.
Nee waarom zeg je het dan.quote:
Wat is er mis met Linux?quote:
Dat je het vies vind ligt aan jou hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat een vies onderwerp had ts ah niet ff zelf kunnen mailen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:32 schreef Noortje. het volgende:
Pics or it didn't happen.A dirty mind is a joy forever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Wat is "té" dan?quote:
Daar kan ik niks mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja... Dat kan ik niet uitleggen, dat is een gevoel.
Was dat de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan ik niks mee natuurlijk.
Ja eigenlijk wel.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan je verwachtingen heb voldaan.
PROUD OF ITquote:
Meten is weten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |