Sterker, de knappe exemplaren doen er niet eens aan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:00 schreef Biefstuk het volgende:
Vrouwen hebben nou eenmaal moeite met drukken, poepen, fecestreren. Hoe je het ook noemen wilt
Heb jij ook zo'n last van....quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef Conversatie het volgende:
Terechte klacht.
Ik meen me een versie te herinneren waar ze haar hand tegen haar buik hield en zei 'Soms voel je het echt rollen' of 'Soms voel je het echt borrelen' iets in die richting. Deze reclame doet mijn nekharen overeind staan en mijn tenen krommen.
Dat is de deo gozerquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef Meddo het volgende:
Vernieuwde stoelgang, nu met bio geessenceerde zilver moleculen.
M'n bier, wat doe jequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n last van....
* mrSPLIFFY pakt zn AK47 uit de kast en schiet op alles wat borrelt
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
Die wijven zitten constant aan dieetvoer zonder genoeg vezels. Ja, dan kun je inderdaad niet meer poepen! Eet dus gewoon normaal, dan is er niets aan de hand.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:12 schreef De_Melkboer het volgende:
De reclame zou veel meer indruk maken als ze gewoon zei vroeger kon ik niet schijten, maar nu ga ik als een reiger.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik zie liever de hele dag Leen van Frisia op tv dan die Grafhoer!
quote:
Aha, ik vroeg me al af wat je ermee wilde zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:42 schreef FictionalFenna het volgende:
Edit: - woeps, verkeerd plaatje! -
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |