Mjah ik wilde niet opscheppen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]I've seen the photos, dat is echt een B-cupje hoor.
Knikkeren is voor no0bs, wij deden altijd pooiertje op de basisschool.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme krioro, je kan toch lezen. En nee, tenzij je stiekem iemand bent waarmee ik vroeger heb geknikkerd.
16, 17 of 18 en KB ken ik niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
WD is dertien, BT achtien of negentien en KB is 20+.
MCFEARLESS IS 42quote:Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme minderjarig hoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten. Vrouwen en leeftijd is epic fail.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme minderjarig hoor!
nee joh gekkie, iedereen is ieder jaar 1 keer jarig!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme minderjarig hoor!
Als jij me pics van jouwe zou sturen en ik zou zeker weten dat je echt de moeite hebt genomen om die foto's te maken en sturen dan zou ik het wel zo eerlijk vindenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee even serieus he. Zou je dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |