Ja BT, looks like you're no longer in the picturequote:Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
Je harajuku obsessie gaat echt te furrrrrrrrwat heeft zij in godsnaam met deze SC te maken?
Hahaha, zo bedoelde ik het niet eens, maar nu je het zegt, inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja BT, looks like you're no longer in the picture.
Ik heb ook wel een beetje een obsessie voor jou hoor.
maakt ook niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik toch niks aan doen dat ik moet lachen om het clublied van Top Oss.
wat is er met je kankerpc kun je je beter afvragenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
Wat is met die kankersite aan de hand dat ik nooit de OP kan kopieren zonder m'n computer te laten vastlopen.!
Hehequote:Op donderdag 9 april 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, zo bedoelde ik het niet eens, maar nu je het zegt, inderdaad!
Gelukkig heb ik jou nog dan!
niks moois aanquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
JEZUS FAS SCHIET EENS OP SLOME KUT, MET DIE OP.
quote:Fas. zegt:
lukt niet, ik kan het niet kopieren, dan zit m'n laptop vast![]()
Waar gaat het ovurrrr?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe.
Vanavond komt The Lakehouse op tv. Vet romantisch
.
Heb je de NASA hier al over ingelicht?quote:
Een eenzame arts (Sandra Bullock), die ooit eigenaresse was van een huisje aan een meer, begint liefdesbrieven te schrijven aan de nieuwe bewoner van het huisje, een gefrustreerde architect (Keanu Reeves). Wanneer zij ontdekken dat ze een verschil van twee jaar tussen hun beide levens hebben, proberen ze dit mysterie te ontrafelen om hun ongewone romance te redden.quote:
KUTWIJF!!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja BT, looks like you're no longer in the picture.
Ik heb ook wel een beetje een obsessie voor jou hoor.
Aha, interestingquote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een eenzame arts (Sandra Bullock), die ooit eigenaresse was van een huisje aan een meer, begint liefdesbrieven te schrijven aan de nieuwe bewoner van het huisje, een gefrustreerde architect (Keanu Reeves). Wanneer zij ontdekken dat ze een verschil van twee jaar tussen hun beide levens hebben, proberen ze dit mysterie te ontrafelen om hun ongewone romance te redden.
Keanu.
[ afbeelding ]
keanu was alleen cool in de bill & ted filmsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een eenzame arts (Sandra Bullock), die ooit eigenaresse was van een huisje aan een meer, begint liefdesbrieven te schrijven aan de nieuwe bewoner van het huisje, een gefrustreerde architect (Keanu Reeves). Wanneer zij ontdekken dat ze een verschil van twee jaar tussen hun beide levens hebben, proberen ze dit mysterie te ontrafelen om hun ongewone romance te redden.
Keanu.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |