Ieuw.quote:
Ik moest lachen, het opgehoeste bloed zit nu op mijn schermquote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Are you sure?
No i'm HIV positive
south park
Geef je de GHIVT ook door aan anderen?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik moest lachen, het opgehoeste bloed zit nu op mijn scherm![]()
![]()
Nu is je computer ook besmetquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef damsco het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef damsco het volgende:
[..]
![]()
Nog meer ieuwquote:
Misschien helpen de chemtrails welquote:
Er mist een paint in dit topic over een aidspatientjequote:Op donderdag 9 april 2009 19:51 schreef RickoKun het volgende:
Aidspatienten
wat een drama zijn dat altijd.
aidspatienten in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Wat loop jij hier nou kankersneue topics te openenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat loop jij nou moeilijk te doen hier
Ja?????? En nu? Ga ergens anders lopen kankeren wil je..quote:Op donderdag 9 april 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat loop jij hier nou kankersneue topics te openen?
Hier gaat echt niemand om lachen.
Nee, dit heet niet voor niks KLAAGbaak.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja?????? En nu? Ga ergens anders lopen kankeren wil je..
Hou gewoon je brutale bakkes dichtquote:Op donderdag 9 april 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dit heet niet voor niks KLAAGbaak.
-10 kudows voor dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |