En dan iedere dag die drie werkplekken bezoeken zeker. Efficient.quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nu 3 werklocaties (1 eigen kantoor, 1 gedeeld kantoor en een werkplek in een open kantoorlandschap) , alle 3 binnen een straal van 2km. Handig....
Voor de zekerheid ga ik ook maar een thuiskantoor inrichten
Vandaag 2 van de 3. Morgen maar 1.quote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef Light het volgende:
[..]
En dan iedere dag die drie werkplekken bezoeken zeker. Efficient.
Ik heb er 7, waarvan de versten 200 kilometer uit elkaar liggen, dus ik heb dat thuiskantoor goddank alquote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nu 3 werklocaties (1 eigen kantoor, 1 gedeeld kantoor en een werkplek in een open kantoorlandschap) , alle 3 binnen een straal van 2km. Handig....
Voor de zekerheid ga ik ook maar een thuiskantoor inrichten
7 is wel erg overdrevenquote:Op maandag 20 april 2009 12:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik heb er 7, waarvan de versten 200 kilometer uit elkaar liggen, dus ik heb dat thuiskantoor goddank al
Ha, en ik ben nog maar net begonnen. Over 2 jaar moeten het er 12 zijnquote:
Waarom? Waaaaaarom?quote:Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ha, en ik ben nog maar net begonnen. Over 2 jaar moeten het er 12 zijn
Landelijke dekkingquote:
Nee, ik ben gezegend met personeelquote:
Ja, maar binnen WGR ben ik af en toe bang dat mensen ook daadwerkelijk gaan handelen naar het advies wat ze krijgen, omdat ze inderdaad denken dat het waar is.quote:Op maandag 20 april 2009 21:42 schreef Fogel het volgende:
Volgens artikel X, deel 5.3.1 uit boek Y, zijn alle posts op internetfora gewoon 100% waar!
Ja, er wordt te vaak onzin verkondigd. Dat valt mij ook op. En vaak genoeg gaat het om dingen die gewoon wel goed in de FAQ staan.quote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, maar binnen WGR ben ik af en toe bang dat mensen ook daadwerkelijk gaan handelen naar het advies wat ze krijgen, omdat ze inderdaad denken dat het waar is.
't is de leeftijdquote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Joh...
Hier begint er vordering te komen in het opruimen van de logeerkamer. Normaal trek ik die deur gewoon dicht
En de tuin begint ook al aardig zomerklaar te worden, normaal zijn we pas in augustus zo ver. Wat gebeurt er tochIk ben gewoon aan het vertrutten
Je hebt op je automobiel gedaefeceerd?quote:Op maandag 20 april 2009 23:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb vanavond de auto gewassen, gekleid![]()
...
En Loena zit op de bank voetbal te kijken, bier te drinken en "kut!" te roepen?quote:Verder gevoegd en andere klussen in de badkamer én de was gedaan. Een gesprek gehad met de lerares van de jongste én ik ben net klaar met het smeren van de boterhammen voor morgenochtend (één heel brood).
Volgens Loena ben ik een goede huisvrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |