En dan toch om half 8 al op Fok!.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 07:28 schreef ManAtWork het volgende:
Goooooeeeeedemorgen!!![]()
Ik zie de zon, ik hoor de vogeltjes fluiten.
Een goed begin van de dag. En niks op de planning staan.
als je amper thuis bent heb je er ook geen last van toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:11 schreef Xcalibur het volgende:
Godver, geen warm water vanochtend![]()
En het hele weekend amper thuis om het te laten fixen
djiez... kun je nog vroeger opstaan als je niets in de planning hebt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 07:28 schreef ManAtWork het volgende:
Goooooeeeeedemorgen!!![]()
Ik zie de zon, ik hoor de vogeltjes fluiten.
Een goed begin van de dag. En niks op de planning staan.
Ik denk dat hij graag als eerste in [WGR] SC wilde posten op zaterdag, het strebertjequote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Nizno het volgende:
djiez... kun je nog vroeger opstaan als je niets in de planning hebt?
Dat kan jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Nizno het volgende:
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Arme ziel,...quote:Heb wel wat op de planning en ben nu anderhalf uur wakker ofzo..... uurtje of 9 ging de wekker... 2 keer uitslaan en dan er uit.
Eindelijk mijn levensdoel bereikt: op een dag als eerste posten in de SC van WGR!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat hij graag als eerste in [WGR] SC wilde posten op zaterdag, het strebertje![]()
En zonder kinders nu blijkbaar ook.quote:
In die tijd was dat meestal de tijd dat ik thuiskwamquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En zonder kinders nu blijkbaar ook.
Je wordt oud, Sanger, je praat over vroegerquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:24 schreef sanger het volgende:
[..]
In die tijd was dat meestal de tijd dat ik thuiskwam
Ja hoor, je hebt nog 56 minutenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef ManAtWork het volgende:
Pssst, mag ik vanavond ook als laatste posten?
hmz...... dat ga ik dwarsbomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt nog 56 minuten
true.... alleen ik slaap en (belangrijker) douche wel thuis.... en dat is niet zo fijn zonder warm waterquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je amper thuis bent heb je er ook geen last van toch?
[..]
wel jammer... leek me wel leuk dat je koud moest douchen heel t weekendquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
true.... alleen ik slaap en (belangrijker) douche wel thuis.... en dat is niet zo fijn zonder warm water
Maar het is inmiddels gefixt, dus jeej!
Net te laat,...quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt nog 56 minuten
hahahhahahhahaha dat is ook een manier inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 00:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Net te laat,...![]()
Maar wel weer de eerste vandaag.
Alles op z'n tijd, schat.quote:Op zondag 19 april 2009 09:18 schreef JumpingJacky het volgende:
Het is een echte ZONdag
Waar is MAW eigenlijk? Hij zal zich toch niet verslapen hebben?
Dit wordt weer een hele fijne weekquote:di wo do vr za
Zonneschijn (%) 80 50 80 70 50
Neerslagkans (%) 10 10 10 20 40
Middagtemperatuur (°C) 18 17 19 22 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |