Mja, ik zag het. Vanaf een uur of elf gaat het hier weer regenen, maar of daar dan nog wat onweer bij zit?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zoals ik zie op buiwnradar heb je nog niet alles gehad. In elk geval nog veel regen en er zit ook nog rood tussen.. dus dat moet onweer zijn.
Nee hoor, rood is gewoon zware regenval. Je kunt ook aanklikken dat ook bliksem getoond moet worden.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zoals ik zie op buiwnradar heb je nog niet alles gehad. In elk geval nog veel regen en er zit ook nog rood tussen.. dus dat moet onweer zijn.
ik heb het als widget in mn vista staan... ging er vanuit dat rood onweer was..... fout gedacht dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:55 schreef Light het volgende:
[..]
Nee hoor, rood is gewoon zware regenval. Je kunt ook aanklikken dat ook bliksem getoond moet worden.
Het zijn wel de zwaardere buien. Zie ook de legenda:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het als widget in mn vista staan... ging er vanuit dat rood onweer was..... fout gedacht dus.
Geintje hoor, ik zou niet zonder de limburgers kunnen, echt niet.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik zou niet zonder de limburgers kunnen, echt niet.
Naarmate je meer ervaring krijgt, zal je merken dat je niet zozeer schijtziek wordt van dat accent, maar van het feit dat het een accountant is.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:44 schreef ElFets het volgende:
[..]
Nou, bij ons op kantoor zit 2 dagen per week een accountant. Het is een limburger en ik word er elke keer weer schijtziek van. Van z'n gruwelijke accent! Bah!
Ik ga voor Water Gedonder en Rukwindenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef ManAtWork het volgende:
Kijk je in de SC van WGR, zie je dat het over het weer gaat,... Is WGR nu een afkorting voor Weer Grondschudden en Regen?
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
Want een Randstads accent is zo heerlijk om naar te luisteren![]()
waar is die braaksmilie als je 'm nodig hebt...
copyright op foto's en artikel 15 auteurswetquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef jeweetz17 het volgende:
weet iemand hoe het zit met de copyrigt op nieuws. Mag ik niews gebruiken van sites als de telegraaf of het ad. om het vervolgens op mijn eigen site( met bronvermelding welteverstaan.
Of het nieuwsbericht aanpassen in mijn eigen woorden.) te plaatsen.
Verjaardag vergeten?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef JumpingJacky het volgende:
De jaarlijkse blunder in de planning kwam vandaag weer voorbij. Goddank ook dit jaar weer met het nodige kunst- en vliegwerk kunnen oplossen.
Neuh, dat was makkelijk geweest. Een werkopdracht stond niet in de planning opgenomen, en de agenda was al volgelopen, dus het was passen en meten om de opdracht ertussen te krijgen en de producten op tijd te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |