Ik zei ook "hoofdzakelijk"quote:
De gemiddelde Nederlander denkt overigens dat waar ik woon, bij Zeeland hoortquote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Yep, zit hoofdzakelijk in zeeland en westbrabant
Waar woon je dan? Rotterdam, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander denkt overigens dat waar ik woon, bij Zeeland hoort
Spijkenisse (afvoerputje van Rotterdam...), ligt op Voorne-Putten en dat wordt weleens verward met de eerste Zeeuwse eilanden. Zelfs Goeree zit er nog tussenquote:
Spijkenisse Zeeuws? Denken die mensen ook dat Maastricht in Gelderland ligt?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Spijkenisse (afvoerputje van Rotterdam...), ligt op Voorne-Putten en dat wordt weleens verward met de eerste Zeeuwse eilanden. Zelfs Goeree zit er nog tussen(dat wordt nóg vaker Zeeuws genoemd, maar dat ligt misschien wel aan de inwoners
)
Nee, in Belgiëquote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Light het volgende:
[..]
Spijkenisse Zeeuws? Denken die mensen ook dat Maastricht in Gelderland ligt?
Mwoa, die denken: Rockanje! Strand! Duitsers! Zeeland! Ergo: Voorne-Putten is Zeeuws. (en qua vorm lijkt het onder de Nieuwe Waterweg wel een beetje op alsof Zeeland er begint. Mensen zien eilanden en een redelijke grens, dus moet het wel Zeeland zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Light het volgende:
[..]
Spijkenisse Zeeuws? Denken die mensen ook dat Maastricht in Gelderland ligt?
Dat is wishfull thinkingquote:
Het ging me niet om de naam, maar om het gebiedquote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Ach, de gemiddelde Nederlander heeft nog nooit van Voorne-Putten gehoord.
*licht uit doet...quote:
Zoals ik zie op buiwnradar heb je nog niet alles gehad. In elk geval nog veel regen en er zit ook nog rood tussen.. dus dat moet onweer zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het ging me niet om de naam, maar om het gebied
'Joa! Doar begin Zeeland' *wijst....
Komt er nog meer onweer aan, trouwens?
don't know.. en lig gestrekt op de bank dus ook geen zin om te zoeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Hey, ik heb geen zin om [MED] door te spitten en de *zoek* te gebruiken, maar waar is Echo99?
Niet echt. Handige site: www.buienradar.nlquote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Komt er nog meer onweer aan, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |