ja das bekend... gelukkig net ver genoeg hier vandaan met al die lawaaierige koters!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Dank je
We zitten in Fluitenberg, trouwens, voor zover dat bekend is voor je
Hoogeveen voorbij en dan rechtsaf.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Dank je
We zitten in Fluitenberg, trouwens, voor zover dat bekend is voor je
7 mensen in een auto? Wat voor slagschip heb je dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou ja rust.... het is een boerderijcamping, dus we hangen de sleurcontainer achter de auto. We hebben er zelf drie, er komt nog een vriendin en haar zoontje mee in de auto, dus in de auto zitten we al met z'n 7en. Op de camping zitten nog weer 3 gezinnen met een zwik kinderen....
Rust? Wat is dat?
Ik zou linksaf gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hoogeveen voorbij en dan rechtsaf.
Dat van dat slagschip valt wel mee, hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:56 schreef Light het volgende:
[..]
7 mensen in een auto? Wat voor slagschip heb je dan?
Ah, zo'n oud brikquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat van dat slagschip valt wel mee, hoor
Een doodsimpele Opel Sintra
Ja, dat krijg je als je FOK!ken en fokken niet uit elkaar kunt houdenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Oud is 'ie wel, brik niet
Lelijk is 'ie ook
Maar erg handig met dat dorp dat wij gezin noemen
Een week zonder Fok!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je FOK!ken en fokken niet uit elkaar kunt houden
Oh, en veel plezier in de mooiste provincie van ons landquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Oud is 'ie wel, brik niet
Lelijk is 'ie ook
Maar erg handig met dat dorp dat wij gezin noemen
Gewoon de koters bij een van de andere gezinnen dumpen, en gezellig samen de omgeving verkennen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een week zonder Fok!en fokken waarschijnlijk i.v.m. de gehorigheid van zo'n vlooienbunker
It's like rehab
Geen idee hoe jij op de snelweg links af wilt slaan,...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zou linksaf gaanTenzij je vanuit het noorden komt, dan voor Hoogeveen rechts.
Lekker geslapen, MAW?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij op de snelweg links af wilt slaan,...
Mijn navi geeft toch altijd aan 'rechts uitvoegen'.
Ja hoor. Beetje liggen draaien maar verder goed uitgerust. En jij? Fijn gedroomd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Lekker geslapen, MAW?![]()
Mijn Tom2x zegt alleen 'neem de afslag'
Mijn dromen waren inderdaad fijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:41 schreef ManAtWork het volgende:
Ja hoor. Beetje liggen draaien maar verder goed uitgerust. En jij? Fijn gedroomd?
Ik zou om te beginnen bewezen willen hebben dat ik ook 3,8 uur per week aan privedingen/surfen besteed... Daarnaast is een werkplek zonder internet voor mij onwerkbaar (webdesigner), dus dat zou ook nogal onredelijk zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef JumpingJacky het volgende:
Vergezochte theorie: Gemiddeld surfen werknemers 2 uur per week onder werktijd op de pc's van de werkgever. Daarnaast wordt ook 1,8 uur aan privé e-mail besteed. Daaruit zou kunnen volgen dat het ter beschikking stellen van een PC met internet-toegang op de werkplek een vorm van loon in natura is en als zodanig belast zou kunnen worden door de fiscus. Gebeurt dit wel eens of is dit te ver gezocht?
Vergezocht,maar op basis van de theorie van de regeling zou dat kunnen inderdaad. Maar dan zal wel moeten worden aangetoond dat er daadwerkelijk 3,8 uur prive gebruik is gemaakt van de PC.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef JumpingJacky het volgende:
Vergezochte theorie: Gemiddeld surfen werknemers 2 uur per week onder werktijd op de pc's van de werkgever. Daarnaast wordt ook 1,8 uur aan privé e-mail besteed. Daaruit zou kunnen volgen dat het ter beschikking stellen van een PC met internet-toegang op de werkplek een vorm van loon in natura is en als zodanig belast zou kunnen worden door de fiscus. Gebeurt dit wel eens of is dit te ver gezocht?
* ManAtWork is nu nieuwsgierig naar de details.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mijn dromen waren inderdaad fijn
Dan zou er dubbel belast worden. De tijd die de werknemer in de tijd van de baas internet, wordt immers al betaald in geld (in de vorm van loon). Dus waarom zou dit nogmaals belast moeten worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef JumpingJacky het volgende:
Het is ook niet de tijd die belast zou moeten worden, maar het privé voordeel wat de wn heeft door het gebruik van de zakelijke PC voor privé doeleinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan zou er dubbel belast worden. De tijd die de werknemer in de tijd van de baas internet, wordt immers al betaald in geld (in de vorm van loon). Dus waarom zou dit nogmaals belast moeten worden?
Ja, maar het gaat om het principequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:
Maar jij bent toch zelf een werkgever?
Dat kan ik me voorstellen, jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:16 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork is nu nieuwsgierig naar de details.
Welk voordeel heeft de werknemer dan? De tijd die hij/zij gebruikt voor privé doeleinden en dus niet in privé-tijd nodig heeft, is al belast. Blijft over,...?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Het is ook niet de tijd die belast zou moeten worden, maar het privé voordeel wat de wn heeft door het gebruik van de zakelijke PC voor privé doeleinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |