Ik kon niets met [G] of [R] verzinnenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Nizno het volgende:
en dan nog presteren om weer een verkapte [W] in de titel te gooien he
Ik was wat vergetenquote:
Dat doen ze toch bij het voetballen, pasen?quote:
We hebben een kennerquote:Op donderdag 9 april 2009 18:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat doen ze toch bij het voetballen, pasen?
Ah, gelukkig een lotgenoot. Ook nog lotgenoten aanwezig voor de zaterdag, zondag en maandag misschien?quote:
Het wordt morgen 21 graden. Prima weer om met de hond en kinderen op het strand te banjeren en in de duinen te liggen. Daarna zakt het weer in qua temperatuur, helaas.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Light het volgende:
[..]
Is het al strandweer dan?
Morgen gewoon weer [W] voor mij.
La Ville Lumièrequote:
De belangrijkste bezienswaardighedenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
La Ville Lumière![]()
Nog specifieke bezienswaardigheden opzoeken daar?
Dank jequote:Veel plezier daar in ieder geval
Het is "móet", niet "moét".quote:Op donderdag 9 april 2009 18:03 schreef Five_Horizons het volgende:
... Het kan hier! Sterker: het moét hier.
...
Of liever, "Spellingscontrole aan!"quote:Spel aan!
Het is sowieso niet moét (want: mo-et). Tikfout.quote:
Spellingcontrolequote:Of liever, "Spellingscontrole aan!"
sorry, ik kon het niet laten
Volgens Genootschap Onze Taal moet dat inderdaad. Maar dat dóe ik gewoon niet als de twee klinkers niet hetzelfde zijn. Waarom? Omdat het lelijk isquote:Op donderdag 9 april 2009 20:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is sowieso niet moét (want: mo-et). Tikfout.
Al ben ik al vaker met mensen in discussie geweest of het bij 'oe' niet op allebei moet (dat is immers de regel bij dubbele klinkers).
Oh crap!quote:
Spellingcontrole
Ik vind het ook lelijk, overigens, maar als het moet, dan moet hetquote:Op donderdag 9 april 2009 20:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens Genootschap Onze Taal moet dat inderdaad. Maar dat dóe ik gewoon niet als de twee klinkers niet hetzelfde zijn. Waarom? Omdat het lelijk isHetzelfde geldt voor nadruktekens op hoofdletters.
Neuh, het mag allebei.quote:Oh crap!
Zaterdag, zondag en maandag mag ik genieten van een paar welverdiende vrije dagenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ah, gelukkig een lotgenoot. Ook nog lotgenoten aanwezig voor de zaterdag, zondag en maandag misschien?
Jij begonquote:
quote:
ik ben morgen vrij... mag zaterdag zondag maandag genieten van welverdienende werkdagenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef Light het volgende:
[..]
Zaterdag, zondag en maandag mag ik genieten van een paar welverdiende vrije dagen
Heb ik het weer gedaan,...quote:
Ik leef met je meequote:Op donderdag 9 april 2009 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben morgen vrij... mag zaterdag zondag maandag genieten van welverdienende werkdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |