abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67862697
hallo ,
ik heb een toshiba L350D Vista draait erop enzo maar... mijn laptop gaat niet meer uit ik heb op virussen/spyware gescand lost ook niets op hij blijft op afmelden hangen .
Als ik mijn notebook wil afsluiten staat er dat groupmanager.exe nog aan staat en dat ik die moet beeindigen maar ik kan die groupmanager nergens vinden .

Kan iemand me helpen ?
PSN:Vkashhh
pi_67862732
als hij bij mij niet wil afsluiten, druk ik gewoon lang op het aan/uit knopje, dan gaat 'ie vanzelf wel uit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 9 april 2009 @ 14:07:41 #3
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_67862803
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:05 schreef 2xuq773pps het volgende:
hallo ,
ik heb een toshiba L350D Vista draait erop enzo maar... mijn laptop gaat niet meer uit ik heb op virussen/spyware gescand lost ook niets op hij blijft op afmelden hangen .
Als ik mijn notebook wil afsluiten staat er dat groupmanager.exe nog aan staat en dat ik die moet beeindigen maar ik kan die groupmanager nergens vinden .

Kan iemand me helpen ?
Knop induwen 5 sec ingeduwt houden en hij is uit.

anders uitknop, kort induwen is meestal shutdown.

ander gewoon dicht klappen is sleep modus

voor het process op je taakbalk rechter muisknop. Taskmanager, show all tasks, dan je groep manager zoeken en deze afstoppen door rechtermuisknop erop en beeindigen.

Succes
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  donderdag 9 april 2009 @ 14:09:04 #4
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_67862851
je mot se niet sloan, je mot se skuppe
From feudal serf to spender.
pi_67862960
accu eruit halen
pi_67863076
Gooi hem in t woater
pi_67863139
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
als hij bij mij niet wil afsluiten, druk ik gewoon lang op het aan/uit knopje, dan gaat 'ie vanzelf wel uit
doe ik ook maar ik wil gewoon dat hij meteen uitzichzelf afsluit
pi_67863193
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef lighted het volgende:
Gooi hem in t woater
Ik heb nog nodig voor me studie
  donderdag 9 april 2009 @ 14:17:30 #9
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_67863220
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef 2xuq773pps het volgende:

[..]

doe ik ook maar ik wil gewoon dat hij meteen uitzichzelf afsluit
Je stappen plan staat er al.....

Toepassing zoeken en afschieten
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_67863231
check even routerforum.nl daar hebben wij fok dit probleem vaker op kunnen lossen.
VPN Maestro
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2009 @ 14:25:12 #11
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_67863525
Voer bij start -> uitvoeren MSCONFIG in en klik op OK. Bij het tabblad opstarten staan allerlei programma's waarbij je onder opdracht kunt zien wat er opgestart wordt. Staat daar toevallig iets bij met die groupmanager.exe erin? Zo ja, vink dan het vinkje uit wat voor die regel staat en herstart je laptop. Je zult 'm nog 1x geforceerd uit moeten zetten. Als je hierna start is het probleem wellicht opgelost. Als het probleem opgelost is, zoek dan die groupmanager.exe op (in die opdrachtregel kun je zien waar hij stond) en verwijder het bestand.

Succes.
pi_67863954
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef qltel het volgende:
Voer bij start -> uitvoeren MSCONFIG in en klik op OK. Bij het tabblad opstarten staan allerlei programma's waarbij je onder opdracht kunt zien wat er opgestart wordt. Staat daar toevallig iets bij met die groupmanager.exe erin? Zo ja, vink dan het vinkje uit wat voor die regel staat en herstart je laptop. Je zult 'm nog 1x geforceerd uit moeten zetten. Als je hierna start is het probleem wellicht opgelost. Als het probleem opgelost is, zoek dan die groupmanager.exe op (in die opdrachtregel kun je zien waar hij stond) en verwijder het bestand.

Succes.
ik heb gedaan wat je zei ik heb norton nog effe over dat bestandje heen laten lopen maar hij detecteert niets is het dan wel verstandig om dat groupmanager te verwijderen?
pi_67864027
Hoi,

Zoek het bestand eens op de harde schijf(met de Windows zoekfunctie).

Wat is het pad van deze executable
Wanneer je er rechts op klikt + Eigenschappen vraagt, dan moet je eens kijken naar de gegvens van het bestand(Fabrikant, versie, ... )
Dit kan ons misschien meer vertellen over jouw bestand.

groeten,

Ben
VPN Maestro
pi_67864032
C:\Program Files\Your Product hier staat groupmanager in?
ik had er eerst noooit lastvan
pi_67864122
Ben even voor je wezen zoeken.

Ik denk dat je driver magician op je pc hebt geinstalleerd groupmanager.exe in daar onderdeel van.
Verwijder drive magician van je pc
Check ook even in je program files bijvoorbeeld C:/Program Files/Driver Magician/
verwijder deze map ook even.
Druk daarna op ctrl alt del
In Taakbeheer klik je met RechterMuisKnop op groupmanager.exe / daarna op Eigenschappen / en dan opent een pagina ''achter'' taakbeheer pagina omdat taakbeheer altijd op voorgrond blijft, dus sluit taakbeheer af nadat je op eigenschappen van groupmanager.exe hebt geklikt !, en dan kijk je waar het bestand groepmanager.exe in zit en verwijder en start je pc opnieuw op !.
VPN Maestro
pi_67864160
Kortom zorg ervoor dat je de groupmanager.exe van je pc afgooti
VPN Maestro
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2009 @ 14:43:15 #17
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_67864177
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:36 schreef 2xuq773pps het volgende:

[..]

ik heb gedaan wat je zei ik heb norton nog effe over dat bestandje heen laten lopen maar hij detecteert niets is het dan wel verstandig om dat groupmanager te verwijderen?
Maar sluit je laptop goed af als je het bestand uitvinkt?

Want dan veroorzaakt hij het probleem en zou ik 'm weggooien. Als je 'm niet weg wilt gooien, geef hem dan een andere naam. Bijvoorbeeld groupmanager.exe_ ofzo. Overigens, als dat vinkje er niet meer staat dan wordt hij toch niet meer uitgevoerd en is het feitelijk hetzelfde als het bestand verwijderen.
pi_67864388
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef klasseben het volgende:
Ben even voor je wezen zoeken.

Ik denk dat je driver magician op je pc hebt geinstalleerd groupmanager.exe in daar onderdeel van.
Verwijder drive magician van je pc
Check ook even in je program files bijvoorbeeld C:/Program Files/Driver Magician/
verwijder deze map ook even.
Druk daarna op ctrl alt del
In Taakbeheer klik je met RechterMuisKnop op groupmanager.exe / daarna op Eigenschappen / en dan opent een pagina ''achter'' taakbeheer pagina omdat taakbeheer altijd op voorgrond blijft, dus sluit taakbeheer af nadat je op eigenschappen van groupmanager.exe hebt geklikt !, en dan kijk je waar het bestand groepmanager.exe in zit en verwijder en start je pc opnieuw op !.
ik heb geen driver magician weet niet eens wat dat is
pi_67864442
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef qltel het volgende:

[..]

Maar sluit je laptop goed af als je het bestand uitvinkt?

Want dan veroorzaakt hij het probleem en zou ik 'm weggooien. Als je 'm niet weg wilt gooien, geef hem dan een andere naam. Bijvoorbeeld groupmanager.exe_ ofzo. Overigens, als dat vinkje er niet meer staat dan wordt hij toch niet meer uitgevoerd en is het feitelijk hetzelfde als het bestand verwijderen.
hij ging deze keer wel uit zich zelf afsluiten
maar aarvoor szei tie weer van dat groupmanager aanstond gewoon verwijderen dan maar ??
kan eigenlijk toch geen kwaad?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2009 @ 14:51:40 #20
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_67864469
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef 2xuq773pps het volgende:

[..]

hij ging deze keer wel uit zich zelf afsluiten
maar aarvoor szei tie weer van dat groupmanager aanstond gewoon verwijderen dan maar ??
kan eigenlijk toch geen kwaad?
Ik zou het doen.. Of een andere naam geven, dat zal het ook wel oplossen.
pi_67864827
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik zou het doen.. Of een andere naam geven, dat zal het ook wel oplossen.
jaaaah ik heb het gedaan ff pc opnieuw opstarten en
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2009 @ 15:02:30 #22
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_67864873
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef 2xuq773pps het volgende:

[..]

jaaaah ik heb het gedaan ff pc opnieuw opstarten en
Mooi zo, het is opgelost!
pi_67864909
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_67865064
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:03 schreef Darkangle het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat dat nou weer op?
pi_67865121
nou mensen dank u voor alle berichtjes uhm...
probleem opgelost kweet niet als dit een trojan was of iets anders maar het is afgelopen dusse thanx mensee

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')