abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67862546
Vanacht uit geweest in Rotjeknor . Normaal niet mijn ding maar mijn vrienden hadden me overgehaald dus uiteindelijk ging ik maar mee. Na een avond fanatiek op de dansvloer 'the running man' gedaan te hebben, en een aantal liter pils naar binnen gewerkt te hebben, besloten we op huis aan te gaan. Aangezien de sfeer er goed in zat was iedereen schreeuwerig en aan het ouwehoeren. Opzich geen probleem, ware het niet dat die vriend op auto's begon te lopen. Dat ging 1 of 2x goed maar daarna viel die van de laatste auto af. Dronken dat hij was gaf hij dus de auto de schuld, en schopte tegen de ruit aan Toen was het dus rennen voor de 'popo' door de steegjes naar huis .

Klacht: koppijn
Klacht 2: pas om 08:00 thuis zijn en op een kleed moeten slapen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_67862569
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:00 schreef behangplakker het volgende:
Vanacht uit geweest in Rotjeknor . Normaal niet mijn ding maar mijn vrienden hadden me overgehaald dus uiteindelijk ging ik maar mee. Na een avond fanatiek op de dansvloer 'the running man' gedaan te hebben, en een aantal liter pils naar binnen gewerkt te hebben, besloten we op huis aan te gaan. Aangezien de sfeer er goed in zat was iedereen schreeuwerig en aan het ouwehoeren. Opzich geen probleem, ware het niet dat die vriend op auto's begon te lopen. Dat ging 1 of 2x goed maar daarna viel die van de laatste auto af. Dronken dat hij was gaf hij dus de auto de schuld, en schopte tegen de ruit aan Toen was het dus rennen voor de 'popo' door de steegjes naar huis .

Klacht: koppijn
Klacht 2: pas om 08:00 thuis zijn en op een kleed moeten slapen
VAN MIJN AUTO AFBLIJVEN VOORTAAN!
pi_67862574
Is dat een oud Rotterdamse traditie ofzo, dat autolopen? Zie en hoor het zo vaak in de weekends
What Would Goku Do
  donderdag 9 april 2009 @ 14:02:06 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67862585
Was gelijk langs de Hema of Bruna gelopen voor een dagboek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:02:40 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67862607
En als je over mijn auto zou rennen en ik zou je zien, dan brak ik je benen en mocht je 30 op de snelweg.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:04:48 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67862689
Maar da's slechts hypothetisch. Want ik vind behangplakker wel lief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')