Ja je hebt je ochtend bagger om 8 uur met mij gemist...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even inkomen denk ik
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:teveel lichaam in beeld voor op stage
!
Krijg je ook al last van schizofrenie?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, had gehoopt dat iemand hier hem wel kende
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Krijg je ook al last van schizofrenie?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef Gupje het volgende:
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |