abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68106367
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

grappig.... ik kan altijd wel goed blijven zitten aan tafel. vroeger niet geloof ik maar ik vind het wel gezellig om een beetje na te tafelen. maar ik moet dan niet het idee hebben dat ik iets moet doen want als ik eenmaal dingen ga doen dan blijf ik opstaan, opruimen, zenuwachtig doen enzo.

ohhh net weer zo'n genante actie bij mn manager.
we hadden overleg over hoe het gaat met mijn werk, en ik had wat telefoontjes gepleegd. zegt ie: heb je notities gemaakt en in het dossier gestopt? ik: ehhh weet ik eigenlijk niet. ik denk het wel, zal zo es kijken. had ik dus niet gedaan. heb het achteraf maar even gedaan. Echt zo stom.,...werk hier nu al bijna 6 jaar en al die tijd wordt me al verteld dat ik notities moet maken, maar ik blijf het vergeten
Dossierwerk is zo niet goed voor mij. en sindsdien ben ik weer helemaal druk en rusteloos aan het rondrennen.
over 5 minuten een overleg tot 5 uur ik neem mn kladblok mee en mn pen, kan ik tekenen want anders lig ik weer te slapen ;-)
maar ik heb verder geen adhd hoor ;-) ik denk het alleen maar,

edit: lychee, sorry ik begin weer alleen over mezelf. maar het is idd wel lief dat je vriend dat zegt. Kinderen het goede voorbeeld geven als je zelf adhd of add hebt lijkt me best pittig. willen jullie al snel aan kinderen beginnen?
hahaha nee nog lang niet.. we wonen nog niet eens samen.
maar onze relatie is gewoon heel serieus waardoor we zulke dingen weleens zeggen over kids/trouwen etc.

jij succes met je overleg! pff lang zeg tot 5 uur op de vrijdagmiddag.
hopelijk kan je je aandacht er beetje bij houden.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:01:30 #177
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68107299
Wat een klotetest van PSYQ zeg! Duurt veel te lang. Of je nou wel of geen AD(H)D hebt, dat maak je toch nooit af?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:11:46 #178
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_68107735
Mijn mams kwam gisteravond bij mij thuis langs en heb al mijn moed verzameld en het erover gehad.
Heb er goed over kunnen praten Veel dingen die ik vertelde hoe ik het ervaarde klonk haar wel bekend over hoe ik vroeger was en nu ben.

Zo kreeg ik nog te horen dat toen begin janauri ze een x langskwam, ik een half afgetuigde kerstboom had, stofzuiger in het midden vd kamer, flinke afwas, achtertafel bezaaid met papieren, kleine kamertje stond vol met was en strijkplank ed. en daartussen was ik aan het drummen. En met dat alles was ik dan ook nog wel aan begonnen

Ze zei dat ik dan een afspraak moest maken bij PsyQ (bleek een vestiging te hebben waar ik woon). Het staat dus in de planning maar zie enorm tegen het telefoongesprek op omdat ik niet weet wat ik dan moet zeggen aan de tel.
En dat ik ook zoiets heb van : ik moet mij niet zo aanstellen
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:22:30 #179
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68108189
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef DrD00m het volgende:
Mijn mams kwam gisteravond bij mij thuis langs en heb al mijn moed verzameld en het erover gehad.
Heb er goed over kunnen praten Veel dingen die ik vertelde hoe ik het ervaarde klonk haar wel bekend over hoe ik vroeger was en nu ben.

Zo kreeg ik nog te horen dat toen begin janauri ze een x langskwam, ik een half afgetuigde kerstboom had, stofzuiger in het midden vd kamer, flinke afwas, achtertafel bezaaid met papieren, kleine kamertje stond vol met was en strijkplank ed. en daartussen was ik aan het drummen. En met dat alles was ik dan ook nog wel aan begonnen

Ze zei dat ik dan een afspraak moest maken bij PsyQ (bleek een vestiging te hebben waar ik woon). Het staat dus in de planning maar zie enorm tegen het telefoongesprek op omdat ik niet weet wat ik dan moet zeggen aan de tel.
En dat ik ook zoiets heb van : ik moet mij niet zo aanstellen
Het fijne aan bellen naar iets als PsyQ is dat ze met een andere instelling aan de telefoon zitten als een verzekeringsmaatschappij, ik zeg maar wat.
Ze gaan geen rare vragen stellen of iets dergelijks. Doen!
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:47:07 #180
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68111438
Weer terug van de psych. Hij was tevreden met de resultaten van de medicatie, maar aangezien de effecten soms nog wat vaag zijn, heeft hij de dosering opgevoerd naar 60mg per dag. Hopelijk geeft dat een iets duidelijker en constanter effect.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:12:57 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68112396
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef Waag-hals het volgende:
Wat een klotetest van PSYQ zeg! Duurt veel te lang. Of je nou wel of geen AD(H)D hebt, dat maak je toch nooit af?
Bij mij duurde ie nog geen 5 minuten?
Maargoed, ik werk ook heel snel!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68112436
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef Rikketik het volgende:
Weer terug van de psych. Hij was tevreden met de resultaten van de medicatie, maar aangezien de effecten soms nog wat vaag zijn, heeft hij de dosering opgevoerd naar 60mg per dag. Hopelijk geeft dat een iets duidelijker en constanter effect.
Slik je ook alweer?
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:16:31 #183
171357 Rikketik
pi_68112508
Alweer?
pi_68112553
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef Rikketik het volgende:
Alweer?
het woordje "wat" voor zo'n zin doet wonderen ... Taal kan leuk zijn, 1 woordje vergeten en de zin kan in ene heel anders geïnterpreteerd worden.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 16:20:20 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68112658
Ik ben superdruk in mijn hoofd terwijl ik gewoon Ritalin heb geslikt gisteravond ook al de dosis is 2 weken geleden al opgehoogd van 1 tablet naar 1,5 tablet per keer. Ik zou toch niet imuun worden?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:23:24 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68112793
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben superdruk in mijn hoofd terwijl ik gewoon Ritalin heb geslikt gisteravond ook al de dosis is 2 weken geleden al opgehoogd van 1 tablet naar 1,5 tablet per keer. Ik zou toch niet imuun worden?
quote:
Langdurig misbruik van Ritalin kan tot gewenning en afhankelijkheid leiden met afwijkend gedrag
tot gevolg.
Bron: Een bijsluiter.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:24:32 #187
171357 Rikketik
pi_68112845
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

het woordje "wat" voor zo'n zin doet wonderen ... Taal kan leuk zijn, 1 woordje vergeten en de zin kan in ene heel anders geïnterpreteerd worden.
Haha, nu snap ik hem ook wel ja. Ik slik Ritalin op het moment. De afgelopen anderhalve week heel strikt, maar nu het duidelijk is dat het effect op me heeft, kan ik ook meer gaan experimenteren. Als ik bijvoorbeeld vind dat ik er 's avonds geen nodig heb, dan hoef ik er ook geen te slikken. Fijn idee, wat meer eigen verantwoordelijkheid.
pi_68113697
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Haha, nu snap ik hem ook wel ja. Ik slik Ritalin op het moment. De afgelopen anderhalve week heel strikt, maar nu het duidelijk is dat het effect op me heeft, kan ik ook meer gaan experimenteren. Als ik bijvoorbeeld vind dat ik er 's avonds geen nodig heb, dan hoef ik er ook geen te slikken. Fijn idee, wat meer eigen verantwoordelijkheid.
Hoe doen jullie dat in godsnaam? Op tijd je pilletjes slikken? Ik zou het niet kunnen. Zelfs met de concerta vergeet ik nog dingen.
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 16:49:23 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68113763
Ik heb net de psych gebeld en het komt waarschijnlijk omdat ik nog niks gegeten had vandaag Dan wordt de Ritalin veel sneller opgenomen en is het effect sneller uitgewerkt...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68190884
even 2 vragen:
1) wat voor bijwerkingen hebben jullie van concerta/ritalin? ik ga hier binnekort mee beginnen maar vind het een beetje eng door al die verhalen over dat het op drugs zou lijken enzo. Ook zou ik willen weten of jullie steeds meer moeten slikken omdat je lichaam eraan wendt of is dit onzin?
2) hoe zijn julie in een groep? op de achtergrond of de gangmakers?
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 01:11:17 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68191037
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef agentstarling het volgende:
even 2 vragen:
1) wat voor bijwerkingen hebben jullie van concerta/ritalin? ik ga hier binnekort mee beginnen maar vind het een beetje eng door al die verhalen over dat het op drugs zou lijken enzo. Ook zou ik willen weten of jullie steeds meer moeten slikken omdat je lichaam eraan wendt of is dit onzin?
1) De belangrijkste bijwerking voor mij was dat ik alle eetlust verloor. Maar na een paar weken kwam dat gelukkig wel weer terug En het lijkt niet op drugs als je ADHD hebt, het maakt je juist rustiger en geconcentreerder. Als je geen ADHD hebt dan is het in principe wel een (kleine dosering) drugs
2) Ik ben wel een gangmaker Maar dat zijn de meeste AD(H)D'ers wel denk ik
  maandag 20 april 2009 @ 01:16:20 #192
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68191098
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef agentstarling het volgende:
even 2 vragen:
Bijwerkingen zijn per persoon verschillend uiteraard, het lijkt wel op drugs maar bij AD(H)Ders heeft het niet zo'n uitwerking.

Ik ben zelf op de achtergrond, zoals de meeste ADDers denk ik, ADHDers denk ik juist op de voorgrond.
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 01:17:27 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68191109
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Bijwerkingen zijn per persoon verschillend uiteraard, het lijkt wel op drugs maar bij AD(H)Ders heeft het niet zo'n uitwerking.

Ik ben zelf op de achtergrond, zoals de meeste ADDers denk ik, ADHDers denk ik juist op de voorgrond.
Ik ben als ADDer toch behoorlijk op de voorgrond hoor
  maandag 20 april 2009 @ 01:19:04 #194
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68191131
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben als ADDer toch behoorlijk op de voorgrond hoor
Veel praten en druk?
Ik juist niet! En ADDers die ik ken eigenlijk ook niet, ADHDers weer wel.
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 01:23:13 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68191193
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:19 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Veel praten en druk?
Ik juist niet! En ADDers die ik ken eigenlijk ook niet, ADHDers weer wel.
Ja maar volgens de psych neig ik ook wel naar ADHD
  maandag 20 april 2009 @ 01:28:46 #196
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68191277
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja maar volgens de psych neig ik ook wel naar ADHD
Heb je nou ritalin?
Ik werd er heel lusteloos van dus ben er mee gestopt. En ik viel bijna 3kg af.
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 01:33:29 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68191346
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:28 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Heb je nou ritalin?
Ik werd er heel lusteloos van dus ben er mee gestopt. En ik viel bijna 3kg af.
ik slik Ritalin

ben ook wel wat kilo's kwijtgeraakt maar de eetlust kwam na een tijdje weer terug. Nu heb ik meer honger dan ooit hoe lang heb je het geslikt?
  maandag 20 april 2009 @ 01:42:21 #198
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68191432
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik slik Ritalin

ben ook wel wat kilo's kwijtgeraakt maar de eetlust kwam na een tijdje weer terug. Nu heb ik meer honger dan ooit hoe lang heb je het geslikt?
Bij mij ging het eraf en kwam er niet meer bij, zit nu weer een tijdje met moeite op mijn oude gewicht.
Maand of 5, in het begin merkte ik niks, na +/- 2 maanden overgestapt op Concerta en in de laatste paar weken werd ik alleen maar lustelozer en toen gestopt. Daarna nog korte tijd Dextro-Amfetamine gesliikt, maar dat zou ook meteen effect moeten hebben wat het dus niet had.
  maandag 20 april 2009 @ 01:46:38 #199
171357 Rikketik
pi_68191468
Ik slik Ritalin, maar heb nauwelijks last van bijwerkingen. Soms een gebrek aan eetlust, maar over het algemeen eet ik niet minder dan voor de medicatie begon. Oh, en ik kan op de gekste momenten heel zenuwachtig worden. Komt uit het niets en verdwijnt meestal redelijk snel, ongeveer na een minuutje of tien.

Ik ben als ADD'er ook erg op de achtergrond. Heb altijd redelijk veel tijd nodig om 'los' te komen in een groep en zelfs als ik mensen goed ken, luister ik vaak liever dan dat ik het hoogste woord voer.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 20 april 2009 @ 08:25:44 #200
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68192734
Gebrek aan eetlust klinkt echt zooo geweldig *wel wat kilootjes kwijt kan*

Morgen heb ik weer een afspraak bij PsyQ met mijn coach. Ik moest bedenken waar ik het over wilde hebben, maar ik weet dus echt niks! Tis wel een tof mens hoor trouwens, veel toffer dan mijn vorige coach een paar jaar terug (aardige dame maar nogal geitenwollensok), maar dan nog heb ik eigenlijk erg weinig behoefte om mijn hebben en houwe bij iemand op tafel te gooien en vervolgens allemaal tips te krijgen die ik zelf ook wel al had bedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')