hahaha nee nog lang niet.. we wonen nog niet eens samen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
grappig.... ik kan altijd wel goed blijven zitten aan tafel. vroeger niet geloof ik maar ik vind het wel gezellig om een beetje na te tafelen. maar ik moet dan niet het idee hebben dat ik iets moet doen want als ik eenmaal dingen ga doen dan blijf ik opstaan, opruimen, zenuwachtig doen enzo.
ohhh net weer zo'n genante actie bij mn manager.
we hadden overleg over hoe het gaat met mijn werk, en ik had wat telefoontjes gepleegd. zegt ie: heb je notities gemaakt en in het dossier gestopt? ik: ehhh weet ik eigenlijk niet. ik denk het wel, zal zo es kijken. had ik dus niet gedaan. heb het achteraf maar even gedaan. Echt zo stom.,...werk hier nu al bijna 6 jaar en al die tijd wordt me al verteld dat ik notities moet maken, maar ik blijf het vergeten![]()
Dossierwerk is zo niet goed voor mij. en sindsdien ben ik weer helemaal druk en rusteloos aan het rondrennen.
over 5 minuten een overleg tot 5 uurik neem mn kladblok mee en mn pen, kan ik tekenen want anders lig ik weer te slapen ;-)
maar ik heb verder geen adhd hoor ;-) ik denk het alleen maar,
edit: lychee, sorry ik begin weer alleen over mezelf. maar het is idd wel lief dat je vriend dat zegt. Kinderen het goede voorbeeld geven als je zelf adhd of add hebt lijkt me best pittig. willen jullie al snel aan kinderen beginnen?
Het fijne aan bellen naar iets als PsyQ is dat ze met een andere instelling aan de telefoon zitten als een verzekeringsmaatschappij, ik zeg maar wat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef DrD00m het volgende:
Mijn mams kwam gisteravond bij mij thuis langs en heb al mijn moed verzameld en het erover gehad.
Heb er goed over kunnen pratenVeel dingen die ik vertelde hoe ik het ervaarde klonk haar wel bekend over hoe ik vroeger was en nu ben.
Zo kreeg ik nog te horen dat toen begin janauri ze een x langskwam, ik een half afgetuigde kerstboom had, stofzuiger in het midden vd kamer, flinke afwas, achtertafel bezaaid met papieren, kleine kamertje stond vol met was en strijkplank ed. en daartussen was ik aan het drummen. En met dat alles was ik dan ook nog wel aan begonnen![]()
Ze zei dat ik dan een afspraak moest maken bij PsyQ (bleek een vestiging te hebben waar ik woon). Het staat dus in de planning maar zie enorm tegen het telefoongesprek op omdat ik niet weet wat ik dan moet zeggen aan de tel.![]()
En dat ik ook zoiets heb van : ik moet mij niet zo aanstellen
Bij mij duurde ie nog geen 5 minuten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef Waag-hals het volgende:
Wat een klotetest van PSYQ zeg! Duurt veel te lang. Of je nou wel of geen AD(H)D hebt, dat maak je toch nooit af?
Slik je ook alweer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef Rikketik het volgende:
Weer terug van de psych. Hij was tevreden met de resultaten van de medicatie, maar aangezien de effecten soms nog wat vaag zijn, heeft hij de dosering opgevoerd naar 60mg per dag. Hopelijk geeft dat een iets duidelijker en constanter effect.
het woordje "wat" voor zo'n zin doet wonderenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben superdruk in mijn hoofd terwijl ik gewoon Ritalin heb gesliktgisteravond ook al
de dosis is 2 weken geleden al opgehoogd van 1 tablet naar 1,5 tablet per keer. Ik zou toch niet imuun worden?
Bron: Een bijsluiter.quote:Langdurig misbruik van Ritalin kan tot gewenning en afhankelijkheid leiden met afwijkend gedrag
tot gevolg.
Haha, nu snap ik hem ook wel ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
het woordje "wat" voor zo'n zin doet wonderen... Taal kan leuk zijn, 1 woordje vergeten en de zin kan in ene heel anders geïnterpreteerd worden.
Hoe doen jullie dat in godsnaam? Op tijd je pilletjes slikken? Ik zou het niet kunnen. Zelfs met de concerta vergeet ik nog dingen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha, nu snap ik hem ook wel ja.Ik slik Ritalin op het moment. De afgelopen anderhalve week heel strikt, maar nu het duidelijk is dat het effect op me heeft, kan ik ook meer gaan experimenteren. Als ik bijvoorbeeld vind dat ik er 's avonds geen nodig heb, dan hoef ik er ook geen te slikken. Fijn idee, wat meer eigen verantwoordelijkheid.
1) De belangrijkste bijwerking voor mij was dat ik alle eetlust verloor. Maar na een paar weken kwam dat gelukkig wel weer terugquote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef agentstarling het volgende:
even 2 vragen:
1) wat voor bijwerkingen hebben jullie van concerta/ritalin? ik ga hier binnekort mee beginnen maar vind het een beetje eng door al die verhalen over dat het op drugs zou lijken enzo. Ook zou ik willen weten of jullie steeds meer moeten slikken omdat je lichaam eraan wendt of is dit onzin?
2) hoe zijn julie in een groep? op de achtergrond of de gangmakers?
Bijwerkingen zijn per persoon verschillend uiteraard, het lijkt wel op drugs maar bij AD(H)Ders heeft het niet zo'n uitwerking.quote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef agentstarling het volgende:
even 2 vragen:
1) wat voor bijwerkingen hebben jullie van concerta/ritalin? ik ga hier binnekort mee beginnen maar vind het een beetje eng door al die verhalen over dat het op drugs zou lijken enzo. Ook zou ik willen weten of jullie steeds meer moeten slikken omdat je lichaam eraan wendt of is dit onzin?
2) hoe zijn julie in een groep? op de achtergrond of de gangmakers?
quote:Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bijwerkingen zijn per persoon verschillend uiteraard, het lijkt wel op drugs maar bij AD(H)Ders heeft het niet zo'n uitwerking.
Ik ben zelf op de achtergrond, zoals de meeste ADDers denk ik, ADHDers denk ik juist op de voorgrond.
Veel praten en druk?quote:Op maandag 20 april 2009 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben als ADDer toch behoorlijk op de voorgrond hoor
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 01:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Veel praten en druk?
Ik juist niet! En ADDers die ik ken eigenlijk ook niet, ADHDers weer wel.
Heb je nou ritalin?quote:Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jamaar volgens de psych neig ik ook wel naar ADHD
ik slik Ritalinquote:Op maandag 20 april 2009 01:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je nou ritalin?
Ik werd er heel lusteloos van dus ben er mee gestopt. En ik viel bijna 3kg af.
Bij mij ging het eraf en kwam er niet meer bij, zit nu weer een tijdje met moeite op mijn oude gewicht.quote:Op maandag 20 april 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik slik Ritalin
ben ook wel wat kilo's kwijtgeraakt maar de eetlust kwam na een tijdje weer terug. Nu heb ik meer honger dan ooithoe lang heb je het geslikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |