abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67858674
pi_67858871
pi_67858945
We hebben gisteren geboekt voor het teamuitje. hier gaan we heen weer oldscool met z'n 8-en in een huis voor 6.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 9 april 2009 @ 12:09:19 #4
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_67859044
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
We hebben gisteren geboekt voor het teamuitje. hier gaan we heen weer oldscool met z'n 8-en in een huis voor 6.
Goede recensies lees ik al
ach met zijn 8 wordt het toch gezellig
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_67859150
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_67859612
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Goede recensies lees ik al
ach met zijn 8 wordt het toch gezellig
Waarschijnlijk gaan de komende slechte recensies niet over Polen....
pi_67859725
CF: leuke restaurantjes onthouden he . Wij gaan namelijk begin juli naar St. Petersburg voor een paar dagen als we in Finland zitten (dus dan gaan we met de trein) . Veel plezier daar!
pi_67860349
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

pi_67860606
quote:
Op donderdag 9 april 2009 07:17 schreef kaasplankje het volgende:

"Mijn fitnessleeftijd is nu 29 jaar." kan iemand mij vertellen waar dat op slaat

Ik was eergisteren in een pc winkel en daar hadden ze een complete wand vol met plastic Wii zooi; sturen, pistolen, matjes enz, enz.

Toen dacht ik over 2 jaar ligt 't allemaal weer op 't kleed met de koninginnedagroemelmarkt
Marktplaats staat er nu al propvol mee (vorige keer dat ik keek 2500 hits voor de wii-console alleen al)

En ik moet bij de wiifit steeds hier aan denken:

DE, ik hoop dat de uitslag positief voor je is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67860882
Dit is trouwens best een leuk nummer over de Playstation 3
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 april 2009 @ 13:14:56 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_67861018
Ik wacht nog even met een spelcomputert, maar dat zeg ik dan elke keer als er weer iets nieuws uitkomt en ik koop nog steeds niets
wil wel een playstation 3 die lijkt me wel gaaf
Zo ff wat broodjes halen.. val zowat om.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_67861093
Heb je dat nummer over de playstation 3 al wel geluisterd?? (en als ik bij d elijst met spelletjes voor de ps3 kijk dan zit er geen type spelletje bij wat ik leuk vind )
pi_67861156
Oh wacht, Oblivion is ook op de PS3
pi_67862050
Ik moet zeggen dat ik de Wii fit wel heel grappig vind om te doen
Maar misschien verveelt het inderdaad wel als je er zelf één hebt.
pi_67862204
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de Wii fit wel heel grappig vind om te doen
Maar misschien verveelt het inderdaad wel als je er zelf één hebt.
Ik ben net de FP aan het lezen Wii is de minst gebruikte console

Zijn morgen de winkels ook open? Nee, zeker?
  donderdag 9 april 2009 @ 14:04:38 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67862685
Zo, de Paaslunch op het werk ook weer overleefd, nadat er eerst vanmorgen bekend werd gemaakt dat 4 collega's van mij op staande voet worden ontslagen omdat ze in de baas z'n tijd bezig waren een soortgelijk concurrerend bedrijf voor zichzelf op te zetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67862836
Ik heb ook een WII en gebruik hem vrij veel, maar ik game me hele leven al. Mijn vriendin vond de WII in het begin heel leuk en kijkt er nu bijna niet meer naar om. Door bijvoorbeeld WII-fit hebben veel niet gamers een WII gekocht. Die haken het snelst weer af.
pi_67862869
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef golfer het volgende:
Zo, de Paaslunch op het werk ook weer overleefd, nadat er eerst vanmorgen bekend werd gemaakt dat 4 collega's van mij op staande voet worden ontslagen omdat ze in de baas z'n tijd bezig waren een soortgelijk concurrerend bedrijf voor zichzelf op te zetten.
Huh, dat ontslag kan ik dan wel heel goed begrijpen ja. Meeste contracten zeggen daar toch ook iets over?

Er wordt achter de schermen gesproken over een lokatie om te eten voor een meeting en ik moet er bijna van huilen. Mr Jacks (na de lovende woorden van Bluezz heb ik daar niet zo'n zin in), Stairway (oh god, alsjeblieft niet, het eten is daar bagger) en Broadway (laatste keer daar ben ik doodziek geworden) worden al genoemd. Kan het erger.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:10:04 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67862893
Bluezz en ik zijn allebei geen gamers en hebben hem dus eigenlijk alleen gekocht als een soort van sportapparaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 april 2009 @ 14:11:50 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67862966
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:

Huh, dat ontslag kan ik dan wel heel goed begrijpen ja. Meeste contracten zeggen daar toch ook iets over?

Heel begrijpelijk en inderdaad hebben we allemaal een concurrentiebeding.. Oerdom van die 4 (ex)collega's om het op deze manier te proberen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_67862991
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik zijn allebei geen gamers en hebben hem dus eigenlijk alleen gekocht als een soort van sportapparaat.
Ben ik nou zo dwars als ik dan denk: ga wandelen, zet véél meer zoden aan de dijk.
De Wii voor entertainment: vooruit. Maar om te sporten?
pi_67863023
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef golfer het volgende:

Heel begrijpelijk en inderdaad hebben we allemaal een concurrentiebeding.. Oerdom van die 4 (ex)collega's om het op deze manier te proberen.
Wilden ze ook klanten meenemen naar hun eigen bedrijfje?
pi_67863047
Isa: de winkels aan de nederlandse kant zijn hier tot 18 of 19 uur open morgen geloof ik.

en een wiifit, tsjah is wel leuk maar zoiets verveelt mij al snel denk ik dus ik duik t bos wel in voor beweging
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 april 2009 @ 14:16:41 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67863187
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef Isabeau het volgende:

Wilden ze ook klanten meenemen naar hun eigen bedrijfje?

Ja, want ze wilden zich op precies dezelfde markt richten als ons.
Ze hadden zelfs al een eigen website voor dat bedrijfje gebouwd, maar die is nu uit de lucht gehaald.
Rechtzaak volgt w.s. binnenkort. In ieder geval zijn ze hun baan bij ons kwijt. Geen salaris meer, geen auto etc.
Dom, dom, dom.
Poef.....gone! ©golfer
pi_67863261
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef golfer het volgende:
Dán ben je dom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')