Goede recensies lees ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
We hebben gisteren geboekt voor het teamuitje. hiergaan we heen weer oldscool met z'n 8-en in een huis voor 6.
Waarschijnlijk gaan de komende slechte recensies niet over Polen....quote:Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goede recensies lees ik al
ach met zijn 8 wordt het toch gezellig
Marktplaats staat er nu al propvol meequote:Op donderdag 9 april 2009 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
"Mijn fitnessleeftijd is nu 29 jaar." kan iemand mij vertellen waar dat op slaat![]()
Ik was eergisteren in een pc winkel en daar hadden ze een complete wand vol met plastic Wii zooi; sturen, pistolen, matjes enz, enz.
Toen dacht ik over 2 jaar ligt 't allemaal weer op 't kleed met de koninginnedagroemelmarkt
Ik ben net de FP aan het lezenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de Wii fit wel heel grappig vind om te doen
Maar misschien verveelt het inderdaad wel als je er zelf één hebt.
Huh, dat ontslag kan ik dan wel heel goed begrijpen ja. Meeste contracten zeggen daar toch ook iets over?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef golfer het volgende:
Zo, de Paaslunch op het werk ook weer overleefd, nadat er eerst vanmorgen bekend werd gemaakt dat 4 collega's van mij op staande voet worden ontslagen omdat ze in de baas z'n tijd bezig waren een soortgelijk concurrerend bedrijf voor zichzelf op te zetten.
Heel begrijpelijk en inderdaad hebben we allemaal een concurrentiebeding.. Oerdom van die 4 (ex)collega's om het op deze manier te proberen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Huh, dat ontslag kan ik dan wel heel goed begrijpen ja. Meeste contracten zeggen daar toch ook iets over?
Ben ik nou zo dwars als ik dan denk: ga wandelen, zet véél meer zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik zijn allebei geen gamers en hebben hem dus eigenlijk alleen gekocht als een soort van sportapparaat.
Wilden ze ook klanten meenemen naar hun eigen bedrijfje?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
Heel begrijpelijk en inderdaad hebben we allemaal een concurrentiebeding.. Oerdom van die 4 (ex)collega's om het op deze manier te proberen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Wilden ze ook klanten meenemen naar hun eigen bedrijfje?
Dán ben je domquote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef golfer het volgende:
Zo, de Paaslunch op het werk ook weer overleefd, nadat er eerst vanmorgen bekend werd gemaakt dat 4 collega's van mij op staande voet worden ontslagen omdat ze in de baas z'n tijd bezig waren een soortgelijk concurrerend bedrijf voor zichzelf op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |