Ik kan wel wat extra kilo's gebruiken met m'n 68 kilo op 1meter80.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:43 schreef TheClown1 het volgende:
fobo wordt je niet wijzer van maar bedenk goed waar je mee bezig bent. is een groot probleem met mensen die stoppen met roken. er is een topic hierover maar kan hem nu niet vinden. misschien daar om advies vragen.
overigens wel bijna lunch tijd.
Dan moet ik wachten tot dinsdag, dan is het namelijk bij een gerenommeerd spare-rib adres hier uit de buurt onbeperkt spare-ribs etenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:51 schreef stamppot het volgende:
Koop een spare rib menu. en anders 2
als je dat op hebt zit je sowieso wel vol. en anders kauw je de botten er gewoon bij op.
gewoon spare rib express bellen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet ik wachten tot dinsdag, dan is het namelijk bij een gerenommeerd spare-rib adres hier uit de buurt onbeperkt spare-ribs eten
dan krijg je vreet kicks manquote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef J.Herrer het volgende:
Als je honger hebt moet je een fakkel gaan smoken
Daarom juist. Dan geniet je er ook meer vanquote:
blowen is voor losers.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef J.Herrer het volgende:
Als je honger hebt moet je een fakkel gaan smoken
Nee want als je gaat smoken heb je een reden om honger te hebben, als je dik en nuchter bent nietquote:
/care.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |