Er zit natuurlijk iets in. Zolang we Eurlings (en half Den Haag) kunnen dissen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:37 schreef tho_Omas het volgende:
Bel me voor zaken, kom niet met die dating,
rappers vragen voel je mij? Kom niet met die gay-thing.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef Semisane een goede post
Dat is dan ook de verdienste van die faalhazen die voor hem actief waren.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef Semisane het volgende:
Dus omdat een minister in het kabinet Balkenende voor het eerst in 8 jaar een verstandig besluit neemt bij een technisch complex project, waarbij het duidelijk is dat men de boel niet op de rails heeft, is hij een slechte minister....
Tja, maar dan maakt hij toch de enige en juiste beslissing. Dat gezeur dan meteen uit de kamer laat meteen duidelijk zien dat men bij de overheid en in het parlement totaal geen kaas hebben gegeten van technologie....en waarom men zoiets eigenlijk vooral niet door de overheid zou moeten laten doen...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de verdienste van die faalhazen die voor hem actief waren.
Gaat best goed toch?quote:Ook Eerste Kamer steunt Eurlings' spoedwet
De Eerste Kamer heeft ingestemd met de spoedwet om op dertig locaties versneld spitsstroken en andere wegverbredingen aan te leggen. Een wetsvoorstel van Verkeersminister Camiel Eurlings (CDA) hiertoe kreeg steun van een ruime meerderheid.
Camiel Eurlings heeft ook steun van de Eerste Kamer voor de spoedwet
LPF-idee
De Spoedwet Wegverbreding stamt uit 2003. De wet is een voorstel van LPF-minister Roelf de Boer van Verkeer en Waterstaat om een groot aantal knelpunten in het wegennet versneld en vereenvoudigd aan te pakken.
Het gaat om spitsstroken en andere wegverbredingen op fileknelpunten langs onder meer de A1, A2, A4, A9, A12, A28 en A58.
Ruime steun
Het wetsvoorstel van Eurlings werd dinsdag met ruime steun ontvangen in de senaat. Alleen GroenLinks en de Partij voor de Dieren stemden tegen.
In januari ging de Tweede Kamer al, ook met ruime meerderheid, akkoord.
Crisis
De in totaal dertig projecten zullen de gevolgen op de economische crisis op de bouwsector enigszins verlichten, aldus Eurlings. Het is belangrijk ‘dat er flink werk komt’.
GroenLinks diende toen een kansloze motie in tegen de plannen en vroeg Eurlings waarom niet eerst wordt onderzocht wat de gevolgen van de kilometerheffing zijn.
http://www.elsevier.nl/we(...)poedwet.htm?rss=true
Dat plus nog geen week nadat hij de spoedwet erdoor heeft waardoor 30 wegen voor 2012 verbreed gaan worden hiermee komen is zeg maar nogal dom.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef Semisane het volgende:
Dus omdat een minister in het kabinet Balkenende voor het eerst in 8 jaar een verstandig besluit neemt bij een technisch complex project, waarbij het duidelijk is dat men de boel niet op de rails heeft, is hij een slechte minister....
Ik viel om heel eerlijk te zijn van verbazing van mijn stoel....eindelijk beginnen ze het te snappen...niet eigenwijs aan een implementatie datum vasthouden, terwijl het product nog niet eens half af is, met alle gevolgen van dien, Nee! Gewoon een rationele beslissing nemen en het project ten behoeve van het product uitstellen...en dat voor een CDA minister....wie had daar nou ooit ratio van verwacht...
De vorige ministers hebben geen fluit gedaan aan het asfalt en het spoor. Hoogstens wat enkele vage notulen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat plus nog geen week nadat hij de spoedwet erdoor heeft waardoor 30 wegen voor 2012 verbreed gaan worden hiermee komen is zeg maar nogal dom.
Die vorige ministers, die waren slecht, die hebben nauwelijks extra asfalt gerealiseerd. Ja wat spitsstrookjes.
Die overigens bij een beetje mist al afgesloten worden.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef -0- het volgende:
[..]
Die vorige ministers, die waren slecht, die hebben nauwelijks extra asfalt gerealiseerd. Ja wat spitsstrookjes.
Of projecten waarbij het bedrijfsleven zoveel mogelijk gefrustreerd wordt.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Als ze dit weer door gaan lopen drukken zitten we dadelijk weer met zo'n falend systeem dat we er dadelijk een dagtaak van kunnen maken om geld terug te krijgen omdat die dingen weer eens iets verkeerd hebben vastgelegd.
Maar goed, projecten waar je lekker bij de burger geld weg kan schrapen moeten natuurlijk wel zo snel mogelijk gerealiseerd worden.
Tja, kan niet anders zeggen dan dat ik het eens ben met je.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of projecten waarbij het bedrijfsleven zoveel mogelijk gefrustreerd wordt.
Ik heb meer vertrouwen in de onderwereld dan in de politiek.
Ik heb overigens geen vertrouwen in beide, hoewel je tenminste bij de onderwereld weet wat daar aan hebt....Als goede burger, zoals ikquote:Op donderdag 9 april 2009 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of projecten waarbij het bedrijfsleven zoveel mogelijk gefrustreerd wordt.
Ik heb meer vertrouwen in de onderwereld dan in de politiek.
Dat was echt een schnabbelminister, kwam alleen projecten feestelijk inleiden als er gratis hapjes en drankjes werden uitgedeeld.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef fathank het volgende:
Ik ben al lang blij dat Carla Peijs weg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |