Ja, met Doekoequote:
Hehequote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, nee, da's waar. Ik verbeter 'em even:
Voor een 17jarige verdient het goed
Ik ben opeens in een goede bui. Mijn auto (grote beurt etc etc etc) kan ik weer ophalen (garantieeeee!) en mijn bestelling (schoenen) werd net bezorgdquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Draaien ze eens goede muziek, mis ik het
Ah, altijd prettigquote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben opeens in een goede bui. Mijn auto (grote beurt etc etc etc) kan ik weer ophalen (garantieeeee!) en mijn bestelling (schoenen) werd net bezorgd.
quote:Man slaat vrouw in elkaar op schoolplein
Nederland - door Monique (DJMO) op 09-04-2009 @ 12:38
Afgelopen maandag heeft een 22-jarige man uit Zoetermeer zijn 19-jarige ex-vrouw afgetuigd en bedreigd met een vuurwapen. Dat gebeurde op het plein van kinderdagverblijf De Tol Na de bedreiging reed hij weg in zijn auto. De politie, die direct gealarmeerd werd, ging vervolgens op zoek naar de man.
Zijn auto werd gevonden op Hammarskjoldlaan. Om de man zelf te vinden werden politiehonden ingezet. Zij lokaliseerden de man in een brandgang aan de Prinses Beatrixlaan. Toen hij werd aangehouden door de politie had hij het vuurwapen nog in zijn bezit.
De vrouw heeft op het politiebureau waar zij werd opgevangen tevens aangifte gedaan tegen haar ex-man. Voor de kinderen, die mogelijk getuige zijn geweest van de mishandeling, is slachtofferhulp geregeld via het kinderdagverblijf.
Man, op mijn 17de had ik al een tweeling!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is dit dan weer voor nieuws.. Getrouwd en kinderen op je 22 en 19e
[..]
Ik was al 3 keer gescheiden op mijn 16e.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Man, op mijn 17de had ik al een tweeling!
Dan heb je dat alvast gehadquote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is dit dan weer voor nieuws.. Getrouwd en kinderen op je 22 en 19e
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |