In mijn ogen het mooiste woord wat er bestaat:quote:Op donderdag 9 april 2009 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
AyeeWoei! Morgen nog 1 dag werken en dan zomervakantie
![]()
Dat heb ik morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
In mijn ogen het mooiste woord wat er bestaat:
Zomervakantie -![]()
Tot augustus?quote:
Ben niet vies van een beetje regenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wordt extreem slecht weer hè, de komende dagen.
wow en ik dacht dat mijn zusje lang vakantie had van mei tot augustus maar het kan nog ergerquote:
Zapster!!! Je sig!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij was aan het stofzuigen denk ik
Hehe. Ja, ik ga daar volgende week en de week erop druk achteraan, moet nog wel mn scriptie inleveren binnen dan en 2 weken.. maar wil het liefste iets doen gerelateerd aan mijn opleiding, maar vrees dat dat lastig zal zijn voor zo'n korte periodequote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef themauster het volgende:
[..]
wow en ik dacht dat mijn zusje lang vakantie had van mei tot augustus maar het kan nog erger![]()
Al een vakantiebaantje? of vakantieplannen?
Callcenter vragen ze heel vaak werk heb ik ook gedaan toen ik nog schoolgaande wasquote:Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hehe. Ja, ik ga daar volgende week en de week erop druk achteraan, moet nog wel mn scriptie inleveren binnen dan en 2 weken.. maar wil het liefste iets doen gerelateerd aan mijn opleiding, maar vrees dat dat lastig zal zijn voor zo'n korte periodeDus dan moet ik maar een gewoon bijbaantje vinden.. Als het maar goed verdient! Iemand nog tips?
Wat doe je nu?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Callcenter vragen ze heel vaak werk heb ik ook gedaan toen ik nog schoolgaande was
Ik mis school met zijn lange en vele vakantiesEn ik ben er nog maar sinds Januari klaar mee
En het verdient goedquote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Callcenter vragen ze heel vaak werk heb ik ook gedaan toen ik nog schoolgaande was
Ik mis school met zijn lange en vele vakantiesEn ik ben er nog maar sinds Januari klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |