Want ik moet hem anders in een fietskelder zetten? Of buiten de stad?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:13 schreef Mdrop het volgende:
Terecht, maar wie laat zn auto dan ook buiten staan in Rotjeknor, dan vraag je er toch ook wel om!
Hippyquote:
Zo'n koekblik? Pfff, waar zie je me voor aan?quote:
Dat zit er nog dik in ook... En de daders, tja...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:22 schreef rene90 het volgende:
En dan mag je straks je raam nog zelf dokken ook, dat kost ook weer paar honderd euro.
Wanneer je wa beperkt casco / all risks verzekerd bent betaald je verzekering, bij alleen wa mag je zelf betalen...quote:
Goed voorbeeldquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Hier op het werk zijn we gewaarschuwd dat we laptops en zo niet in de auto mogen laten liggen. Ook niet als ze niet zichtbaar zijn.
En nu is er vorige week een beamer gestolen uit een auto. Ruitje ingetikt.
Auto van onze hoogste manager
Bij wa beperkt casco en all risk kun je nog steeds een eigen risico hebben. Dus afhankelijk van de polisvoorwaarden moet je in de veel gevallen nog een (klein) deel zelf betalen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer je wa beperkt casco / all risks verzekerd bent betaald je verzekering, bij alleen wa mag je zelf betalen...
Balen trouwens en een zeer terechte klacht!
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Robin__ het volgende:
die vuile agent weet er meer van
"ze' hebben ingebroken in je auto.. WIE?? waarom zegt ie niet 'er is ingebroken'
wedden dat die laffe agent precies weet welke junkies dat gedaan hebben!
Vaak niet meer, in die zin, veel verzekeraars werken met aangesloten bedrijven (garages of carglass/autotaalglas) en dan wordt alles met gesloten knip en zonder eigen risico geregeldquote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij wa beperkt casco en all risk kun je nog steeds een eigen risico hebben. Dus afhankelijk van de polisvoorwaarden moet je in de veel gevallen nog een (klein) deel zelf betalen.
Geen dakterras?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Want ik moet hem anders in een fietskelder zetten? Of buiten de stad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |