Onmogelijk. Sterk zaad overwint.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef LordNemephis het volgende:
Als ik dat zo lees dan lijkt het me inderdaad verstandig dat jij en je sociale omgeving zich niet voortplanten
Heeft die morning after pil dan wel zin?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Onmogelijk. Sterk zaad overwint.
Zie die vent dan last hebben van zijn rechterhandquote:Op donderdag 9 april 2009 02:20 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stelde de falcon punch al voor waar hij niet om moest lachen.
[ afbeelding ]
Laura Prepon als avaquote:Op donderdag 9 april 2009 02:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zie die vent dan last hebben van zijn rechterhand
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zei tegen hem: 'ik ben geen vrienden meer (klinkt kinderachtig maar het is wel hard enzo. En ik hou me er niet aan) als je straks vader wordt
inderdaad jaquote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef LordNemephis het volgende:
Als ik dat zo lees dan lijkt het me inderdaad verstandig dat jij en je sociale omgeving zich niet voortplanten
quote:
Nee wacht, een Feyenoorder. Ik moet me zielig gaan voelen omdat een FEYENOORDER (die zijn complete forumverschijning aan Feyenoord heeft aangepast.) anders denkt.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:20 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stelde de falcon punch al voor waar hij niet om moest lachen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 03:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee wacht, een Feyenoorder. Ik moet me zielig gaan voelen omdat een FEYENOORDER (die zijn complete forumverschijning aan Feyenoord heeft aangepast.) anders denkt.
De wereld op z'n kop.
Zolang mijn waarde maar in het linkerrijtje staat.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
je hoeft je niet zielig te voelen, ik laat je in je (lage) waarde
Helaas, zulke paupers blijven zich voortplanten.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef LordNemephis het volgende:
Rattengif lijkt me effectieverquote:Op donderdag 9 april 2009 02:10 schreef Repeat het volgende:
Doe de morningafterpil door dr eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |