Zolang je geen enorme koorts heb, zou ik niet weten waarom. Van naar buiten gaan is nog nooit iemand dood gegaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:10 schreef F04 het volgende:
Brr, heb er al een paar dagen last van in combinatie met een dichte neus. Ik moet wel zeggen dat het een behoorlijk vervelend gevoel is. Alsof er een blauwe plek zit. Nou willen ze dat ik graag morgen naar mijn werk kom, maar ik weet het niet zo... Is het wel zo verstandig, en gezond om met een bijholteontsteking naar buiten te gaan?
Same here; je kan overal wel voor thuisblijvenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:21 schreef Hardrebel het volgende:
Als ik iedere keer met een bijholte onsteking thuis zou zitten... Dan werkte ik zeker een paar maanden per jaar niet. Je kan echt wel werken. Wat voor werk doe je eigenlijk?
Die dichte neus, die doet 't 'mquote:Op woensdag 8 april 2009 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:Thuisblijven met een bijholte ontsteking
Nou, dat zeg ikquote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja werken met een dichte neus is heel ongezond.
+ dik taai (geel) slijm in de keel/longen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:Thuisblijven met een bijholte ontsteking
Woei, je bent een beetje verkouden?quote:
Een paar keer rochelen extra op het toilet op je werk dan, maar thuis blijven?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef F04 het volgende:
[..]
+ dik taai (geel) slijm in de keel/longen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 07:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Gewoon lekker thuisblijven en maandag weer beginnen. Al die zogenaamde moraalridders hier die beweren ALTIJD door te gaan moet je niet serieus nemen. Waarschijnlijk zijn dat juist de mensen die zich als eerste ziekmelden als ze 3 x geniest hebben!
Dat dus. Je lichaam geeft niet voor niets een seintje "Doe het ff rustig aan" Hoef je niet als een proleet een week thuis te gaan zitten maar eventjes een dag ziek moet kunnen.Ben zelf 2 dagen per jaar ziek (gemiddeld) en dan heb je mensen die maar door blijven gaan zijn opeens 2 weken uit de roulatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef Enfermera het volgende:
Bijholteontsteking kan behoorlijk irritant zijn. Als je je niet lekker voelt en je denkt niet dat je kunt werken, dan ga je toch gewoon niet? Dat is jouw keuze. Het is soms een lastige inschatting, maar als je gaat werken als je ziek bent en je voelt je daarna nog zieker dan heeft het geen zin ben je dus nog langer met je herstel bezig. Maar dat is een afweging die jij moet maken
En idd, wel goed blijven stomen, lekker paracetamol slikken voor de pijn en andere ongemakken
Ja, stel je voor dat ze je niet geloven op je woord.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef PopcornMonster het volgende:
Je kunt het altijd proberen. Als het niet gaat zien ze op je werk ook meteen dat je echt ziek bent.
Buiten werktijd graag.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Ole het volgende:
Of ga even langs de huisarts. Krijg je een kuurtje en ben je er over 2 dagen vanaf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |