FOK!forum / Klaagbaak / Anti Klantenservice KPN slim abonnee's
RijstNatiewoensdag 8 april 2009 @ 22:58
Ik zit nog bij het oude vertrouwde KPN met de vaste telefoonlijn
Kreeg echter een dikke factuur van de vorige maand, kan gebeuren natuurlijk.

Ik dus ff bellen naar de klantenservice van KPN voor slim abonnee's om verhaal te halen
Kosten per minuut gewoon 0,50 CENT PER MINUUT, JA PER MINUUT !!!!!!!

Nu weet ik het zeker ga per direct weg bij dit kanker bedrijf.
KPN is al duur met alles: internet, mobiel, vast, digi tv, maar als je je klanten al 50 cent gaat vragen kanker dan ff op. Hierdoor hebben ze echt tering veel klanten verloren en dat is maar goed ook

Het mooie is dat je eerst nog in een KUT menu komt wat minimaal 1 minuut duurt!!
Dus dat is al weggegooid geld.

Ze zullen je godverdomme ook nooit tegemoet komen, commerciele kanker bedrijven

DOOD aan KPN
TNAwoensdag 8 april 2009 @ 23:03
http://www.vraagalex.nl/0900-lijst.html#k

KPN-Slim
0900-nummer: 0900 9669 (50 cpm)
Alternatief nummer: 0800 2626254
Tecnixwoensdag 8 april 2009 @ 23:07
KPN
RijstNatiewoensdag 8 april 2009 @ 23:08
het gaat erom dat het gewoon fucking oplichting is.
ze hoeven helemaal geen 50 cent te vragen, maar dat doen ze wel.

ze jagen zo gvd alle klanten weg, die al zo schaars zijn.
ElisaBwoensdag 8 april 2009 @ 23:11
Je kan ook gewoon weer met rooksignalen aan de gang gaan als je het allemaal zo kanker vindt
Biogardewoensdag 8 april 2009 @ 23:33
Een halve Euro
PeZuwoensdag 8 april 2009 @ 23:35
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
Je kan ook gewoon weer met rooksignalen aan de gang gaan als je het allemaal zo kanker vindt
rooksignalen zijn kankerverwekkend ja
rudedeltadudewoensdag 8 april 2009 @ 23:35
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Een halve Euro
is toch een blikje bier per minuut

tegen dat tarief valt niet te drinken
ElisaBwoensdag 8 april 2009 @ 23:37
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef PeZu het volgende:
rooksignalen zijn kankerverwekkend ja
Nou, daarom; maakt het geen zak uit
GGMMwoensdag 8 april 2009 @ 23:55
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef RijstNatie het volgende:

ze jagen zo gvd alle klanten weg, die al zo schaars zijn.
NEC-Nijmegenwoensdag 8 april 2009 @ 23:57
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

is toch een blikje bier per minuut

tegen dat tarief valt niet te drinken
idd
CaptainCookiewoensdag 8 april 2009 @ 23:58
Nou, aangezien TS niet klaagt over een lange wachttijd, heeft hij misschien 3 minuten aan de telefoon gezeten... Ga je dat nou merken aan het eind van de maand? Die ¤1,50 ?
RijstNatiedonderdag 9 april 2009 @ 00:15
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou, aangezien TS niet klaagt over een lange wachttijd, heeft hij misschien 3 minuten aan de telefoon gezeten... Ga je dat nou merken aan het eind van de maand? Die ¤1,50 ?
het waren 5 minuten, maar ik geef liever het geld weg aan een goed doel als dat kut bedrijf wat in het verleden al bakke en bakke met geld aan ons heeft verdient.

ik geef altijd aan de kanker en nierstichting
Xantehdonderdag 9 april 2009 @ 00:18
Bij mij had KPN zomaar 88 euro van mijn rekening geschreven. Ik ben wel klant bij KPN maar dat loopt via een andere rekening. Toch maar even een mail gestuurd en toen kwamen ze erachter dat iemand mijn bankrekeningnummer heeft opgeven

Voortaan gewoon via de mail contact opnemen