Sorry, hoor mijn vader heeft al 40 jaar zijn rijbewijs en hij heeft nooit een ongeluk gehad dus dit argument acht ik waarschijnlijk voor niet waarquote:Op woensdag 8 april 2009 19:59 schreef PeZu het volgende:
geen bewijzen maar toch vage insinuaties uiten naar iemand anders ipv te bedenken dat je vader niet kan inparkeren_!
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:59 schreef PeZu het volgende:
geen bewijzen maar toch vage insinuaties uiten naar iemand anders ipv te bedenken dat je vader niet kan inparkeren_!
nee als je 40 jaar je rijbewijs hebt betekent idd dat je de koning van de weg bentquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorry, hoor mijn vader heeft al 40 jaar zijn rijbewijs en hij heeft nooit een ongeluk gehad dus dit argument acht ik waarschijnlijk voor niet waar
Maar waarom ga je een trommelrem vervangen op zondagquote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat valt er nu te zeuren dan![]()
Racist
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat valt er nu te zeuren dan![]()
Racist
Omdat het kan!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar waarom ga je een trommelrem vervangen op zondag.
Ik wil hun gewoon bedanken hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het verkapte reclame. Wat jullie?
Dat jouw vader al 40 jaar zijn rijbewijs heeft betekend dat hij rond de 60 jaar zal moeten zijn, misschien wel ouder. Hij komt daarmee toch al wel aardig richting de bejaardenleeftijd en dus de risico's op een inparkeerongelukje worden ook groterquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorry, hoor mijn vader heeft al 40 jaar zijn rijbewijs en hij heeft nooit een ongeluk gehad dus dit argument acht ik waarschijnlijk voor niet waar
is daar een speciale toegewijde dag voor dan ?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar waarom ga je een trommelrem vervangen op zondag.
Ja het kan, maar het kan ook dat hij onze trommelrem eruit wilde halen. Trouwens, ik vind het al raar dat ze 's nachts de auto vol laden met zakjes en dan de hele nacht weg zijnquote:
Brood wat ze verkopen op Beverwijk. Niet zo lastig toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het kan ook dat hij onze trommelrem eruit wilde halen. Trouwens, ik vind het al raar dat ze 's nachts de auto vol laden met zakjes en dan de hele nacht weg zijn
Waarom mag ik niet klagen stel dat dit niet gratis gerepareerd werd. Moeten wij weer voor de koste opdraaien voor vandalen/criminelenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef Adelante het volgende:
Je hebt geen schade dus geen poot om op te staan of om ook maar te klagen.
In roermond is altijd de 3e donderdag van de maand speciaal bestempeld als trommelrem vervang dag.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
is daar een speciale toegewijde dag voor dan ?
Denk eerder iets andersquote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brood wat ze verkopen op Beverwijk. Niet zo lastig toch?
en ja hoor de leuke moslim buurjongen is nu plots een trommelrem stelende dealerquote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het kan ook dat hij onze trommelrem eruit wilde halen. Trouwens, ik vind het al raar dat ze 's nachts de auto vol laden met zakjes en dan de hele nacht weg zijn
Een pauper wijk is best fijn de Nederlandse mensen in zo'n wijk tonen nog respect tegen elkaar. De meeste mensen zeggen nog gedag tegen je als je door de wijk loopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef ASroma het volgende:
deukje in het kenteken, de wereld vergaatga dan niet in een pauperwijk wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |