Je denkt zeker dat mijn leven als een 'film' isquote:
Ik dacht, hm, half twaalf, zou best een vroege lunch kunnen zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat mijn leven als een 'film' is![]()
![]()
helaas![]()
Had een business meeting per telefoon.![]()
Maar hoeveel km loop jij nu dan in je training?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat mijn leven als een 'film' is![]()
![]()
helaas![]()
Had een business meeting per telefoon.![]()
Nee dat is hopelijk vanavond.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht, hm, half twaalf, zou best een vroege lunch kunnen zijn
Stroekiequote:
Whehehe.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat is hopelijk vanavond.
dat mijn eerste vraag aan hem is: How are u doing?
En mijn tweede vraag: how do u want ur eggs? ('s ochtends dan)![]()
Niet veel, naar de glasbak en terug.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar hoeveel km loop jij nu dan in je training?
Gewoon die vierdaagse doen. Da's goed voor je. Als je nou niet in Munich zou gaan...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet veel, naar de glasbak en terug.
nee, ik loop nu 25 kilometer. Ik loop normaliter hard in het park. Maar gewoon lopen moest ik wel aanwennen, doe ik ook in het park en jij?
Xit nog met een dilemma. Madonna treedt op in Zaragoza op 25 julli. Ik ga voor Munich in augustus, maar ja..
En dat komt als een verrassing?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
Xat al mijn TT's eens te lezen. Tis wel weer one track minded.![]()
quote:
quote:
Hamsterquote:
Da's een marmot, volgens mij. Of een gopher.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hamster![]()
![]()
![]()
Ik heb deze nooit echt gezien, alleen in Southpark
de majority van jou is toch gewoon sex-related?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sex sells.
Ik heb ook wel normale TT's, maar de majority is toch wel euh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |