De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Maar dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom.jij snapt het ook.
Wat een slimmerts hier.
Ik op het moment ook niet, werk enzquote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik op het moment nietMaar ik weet wat je bedoelt..
Je leest niet verkeerd, maar je hebt het, voor zover ik weet, wél verkeerd begrepen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef Feitosa het volgende:
Dawg, weer een vriendin? , of lees ik nu verkeerd?
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voorquote:
Oow zo! Ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat, maar snap het wel..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voor
Zoals de Friends die nu draait op Veronica is Phoebe aan het bevallen enzo
En dat kan ik ff niet zien..
Nu moet ik bekennen dat ik slechts enkele regels tekst uit het vorige topic heb gelezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je leest niet verkeerd, maar je hebt het, voor zover ik weet, wél verkeerd begrepen..
Meer kon je daar ook niet over lezenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat ik slechts enkele regels tekst uit het vorige topic heb gelezen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik bedoel helemaal niet.. Er komen kinderen in voor
Zoals de Friends die nu draait op Veronica is Phoebe aan het bevallen enzo
En dat kan ik ff niet zien..
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef Tally het volgende:
Ja die heb ik niet.. Ik heb wel 2 seizoenen Will and Grace..
Vind ik ook leuk
Die is inderdaad ook grappig.. According to Jim kan ik soms (lees soms) ook om lachen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappig
How i met your mother is geweldig.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Will and Grace is ook leuk inderdaad.. How I met your mother vind ik ook erg grappig
Soms inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook grappig.. According to Jim kan ik soms (lees soms) ook om lachen..
En dan heb je op Veronica nog eentje maar ik ben de naam even kwijt van de serieu..
Vooral Barney zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
How i met your mother is geweldig.Will and grace vind ik niet echt super.
Ik zal vanavond eens kijken hoe het heetquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms inderdaad![]()
Joey? Two and a half men?
Nee, Barney vind ik een beetje een sukkel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |