OWWW DIE ZAT!!1quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat klacht 2 ook de reden is waarom je een topic opent of niet?
Que? Ik mis de grap?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat klacht 2 ook de reden is waarom je een topic opent of niet?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Waarde TS,
Ik ben het helaasch met ge eens! Op Comedy Central zijn ze nog wel garpig, maar die allernieuwste seizoenen zijn echt om brulballen van te krijgen!
Kijk eens in de spiegelquote:
Faler, als het zo koud is krijg je juist een strakke zak en stijgen de ballen dusquote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Sigmund666 het volgende:
dalen qua niveau als de ballen van een Eskimo bij -50.
Had je niet even kunnen waarschuwen voor die verlopen kop van je?quote:
Pasen was vroeg vorig jaar bedoel je.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens was Pasen vorig jaar op 23 en 24 maart.
Famfare die de buurt terroriseert
Vreemd dat het dit jaar zo laat is.
Laat ze dan ermee ophouden. Met elk nieuw seizoen besmeuren ze de eens zo goede naam van de serie alleen maar verder.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef keienlegger het volgende:
Gek, he? Na 20 jaar eindelijk door je inspiratie heen zijn.
Hier ben ik het geheel mee eens, jij weet spijkers met koppen te slaan. Chapeau!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laat ze dan ermee ophouden. Met elk nieuw seizoen besmeuren ze de eens zo goede naam van de serie alleen maar verder.
joh gekquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind de latere afleveringen van The Simpsons eigenlijk juist beter...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |