quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Fantastische aflevering. Natuurlijk is Stella niet de moeder. Dat kan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]Herinner je nog dat er toen een flasforward was over hoe de kinderen eruit zouden zien als Stella wel de moeder was? Heel anders dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En haal die spoilertags eens weg, dit moet iedereen al weten
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat wilde ik ook al zeggen ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Gaat over volgende week, dat wil misschien niet iedereen zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Herinner je nog dat er toen een flasforward was over hoe de kinderen eruit zouden zien als Stella wel de moeder was? Heel anders dus. En haal die spoilertags eens weg, dit moet iedereen al weten
.
Ah, klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaat over volgende week, dat wil misschien niet iedereen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ik hoop het! Ik denk dat het een leuk stel zou kunnen zijn. en nu Barney zijn goal heeft bereikt kan hij zich misschien settlen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef BlackSheep het volgende:
Ik gok dat het einde van dit seizoen juist wat meer inspeelt op de ontwikkelingen tussen Robin en Barney (en vast nog wel een vage hint naar de moeder). Seizoen 5 is al bevestigd toch? Dan hoeven ze zich namelijk niet druk te maken om een eventuele cancellation en hebben ze nog genoeg afleveringen om het er totaal niet over te hebben
Is nog steeds niet bevestigd 20 mei pasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef BlackSheep het volgende:
Ik gok dat het einde van dit seizoen juist wat meer inspeelt op de ontwikkelingen tussen Robin en Barney (en vast nog wel een vage hint naar de moeder). Seizoen 5 is al bevestigd toch? Dan hoeven ze zich namelijk niet druk te maken om een eventuele cancellation en hebben ze nog genoeg afleveringen om het er totaal niet over te hebben
Wel met Robin. Die passen al sinds die aflevering dat zij Barneys nieuwe Bro werd bij elkaar. En dat was ergens in seizoen 1 volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef bijdehand het volgende:
Barney zou zich noooooooooooooit mogen settlen!!
Nog 2! Hoewel als er geen 5e seizoen komt (ik denk het wel hoor) dan doen ze miss nog een aflevering ofzo erbij, want we moeten er toch achter komen wie de moeder isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Ceehaa het volgende:
Anyway, super serie!! Hoeveel afleveringen nog tot aan het einde van het seizoen?
Ze heeft net een baby gekregen. De actrice dus, niet Lilyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef AngryNerd het volgende:
Wat is er met Lily gebeurd? Zij is de laatste 2 afleveringen nergens te bekennen.
Ze is met zwangerschapsverlof. Of, in de serie: ze is boos vanwege een grap van Barney ('and we didn't see her for four weeks')quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef AngryNerd het volgende:
Wat is er met Lily gebeurd? Zij is de laatste 2 afleveringen nergens te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |