abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2009 @ 14:28:36 #51
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_68168502
en dan heb je een resultaat en wordt deze niet uitgelegd? waar vindt je de uitleg?
edit: na wat gegoogle gevonden mijn score is 27: autistische trekjes....
pi_68169440
Iemand die ik ken (49 jaar) heeft zich onlangs laten diagnosticeren, omdat hij dacht dat hij Asperger had. Veel over gelezen, puzzelstukjes vielen op z'n plaats. Maar hij heeft geen Asperger maar PDD-NOS. Om het zeker te weten zou ik als ik jou was je laten testen, want het zou ook kunnen dat je trekken hebt van.
Succes ermee!
Ik ben een meisje =)
pi_68711669
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Juist ja! Top film. Een aanrader.
Ik vind het maar een kutfilm.
Mozart and the whale gaat ook over iemand met asperger.
Leuker, maar nog steeds niet geniaal
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:19:14 #54
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_68716333
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het hoe dan ook een hele rare stoornis, want de mensen die het hebben die komen echt HEEL normaal over, ook in de dagelijkse omgang. Dus dan denk je, die heeft niks, of die zou ook wel kunnen werken. Maar dat kan dan blijkbaar toch niet .
Dat komt omdat, itt to klassiek autisme, of Kanner, mensen met Asperger vaak via rationele wegen, gebruikmaken van de verhoogde delen van hun disharmonieel IQ heel goed het spelletje mee kunnen spelen, tot op zekere hoogte dan hé. bij mij merk je ook niet snel dat ik Autisme hebt, tot je me veel ziet, of een diepere relatie met me krijgt, of als je opvalt dat ik mensen nooit aankijk.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')