[ Insert smiley met de hand voor de mond ]quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst noemt ze me dikzak en nu Zotheid weer ouweTotaal geen respect meer, die dame.
Laten we haar misbruiken op "miiiijn feeestjuh"!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst noemt ze me dikzak en nu Zotheid weer ouweTotaal geen respect meer, die dame.
Topic-kaap alert!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:30 schreef Prism het volgende:
Gefeliciteerd! Met je zoveelste naamtopic..?
Of ben je jarig, en ik zie er eigenlijk ook geen klacht in
Komt 'ie! : Ik heb nog steeds geen weekend, dat was mijn toegevoegde klacht.
Goed planquote:Op woensdag 8 april 2009 11:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we haar misbruiken op "miiiijn feeestjuh"!
Ik heb nog een hele vitale piemol!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua gedrag ben jij 88 en ik 70, dat maakt jou ouder.
Lekker vroeg opstaan![]()
![]()
(*komt net uit bed rollen)
Smsjes en koarten en emails.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef Florian_ het volgende:
Gefeliciteerd!
Wat heb je allemaal gehad voor cadeautjes?
Dank je wel! En als je het topic zou doorlezen zou je weten dat ik 21 was geworden!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:30 schreef Prism het volgende:
Gefeliciteerd! Met je zoveelste naamtopic..?
Of ben je jarig, en ik zie er eigenlijk ook geen klacht in
Komt 'ie! : Ik heb nog steeds geen weekend, dat was mijn toegevoegde klacht.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we haar misbruiken op "miiiijn feeestjuh"!
Ja tof een feestje met een bejaarde en een dikzak.quote:
quote:
quote:
Donderdagavond, 22 uur, Plein, Den Haag.quote:
Jij geniet toch alleen maar van de aandacht!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja tof een feestje met een bejaarde en een dikzak.
...quote:
Ik ben net zoals jij ...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij geniet toch alleen maar van de aandacht!
Nou, van harte dan! Nu ben je dus officieel volwassen volgens de wet!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:32 schreef Zotheid het volgende:
Dank je wel! En als je het topic zou doorlezen zou je weten dat ik 21 was geworden!
En dat is een behoorlijke klacht.![]()
Really! Geen blauwe pillen nodig of wat dan ook.quote:
Oke, bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Really! Geen blauwe pillen nodig of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |