quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single? Ben je makkelijk?
Nu dat Sedan er niet is kan het Cue.. Straks krijgen we dat gezeik weerquote:
hmmmm ik krijg bijna de neiging om te gaan testen maar dat doe ik maar niet dan.... ik hou niet van boze mensenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja of van een FA. Ligt er een beetje aan wat de reden is dat je niet lief bent
Dat gezeik heb ik gemist.. wat was er dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu dat Sedan er niet is kan het Cue.. Straks krijgen we dat gezeik weer
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh beetje rellen in het topic is fijn
Och dan moet je wel erg je best doen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmm ik krijg bijna de neiging om te gaan testen maar dat doe ik maar niet dan.... ik hou niet van boze mensen
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik gemist.. wat was er dan?
Als je dat doet bij mensen die bij elkaar in een topic of op een forum dan heb je dat.. Heb je IRL ook..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.
Er werd alleen gevraagd waarom dawg niet wilde komen als jij zou komen op de meet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat verder niemand iets aan, maar ik heb gewoon een ontzettende klotetijd achter de rug waarin ik dingen op zijn zachts gezegd regelmatig niet al te handig heb aangepakt. Dat is niet tof van me geweest en dat weet ik, maar terugdraaien is geen optie. Dat dat duidelijk zo interressant is dat daar hier onderling nog steeds over geluld wordt vind ik persoonlijk eigenlijk erg jammer.
Waar jij je tegenaan bemoeit is me eigenlijk helemaal een raadsel, maar goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?![]()
![]()
![]()
ECHT?!?
[..]
Als je dat doet bij mensen die bij elkaar in een topic of op een forum dan heb je dat.. Heb je IRL ook..
Alleen lees je het dan niet.. Dus verbaasd zijn is dan ook zeker niet nodig..
En als je het jammer vind.. Tja.. Pech..
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
Het gezeik gemist over de OP van Sedan?![]()
![]()
![]()
ECHT?!?
volgens mij is er allleen door dawg en ik geloof nog iemand gezegd datg ze niet naar de meet komen als jij komt. de vragen die daarop volgden zijn niet beantwoord dus het valt nogal mee vind ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je flikkert iets online en daar zeg ik iets over.. Dat is niet bemoeien..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar jij je tegenaan bemoeit is me eigenlijk helemaal een raadsel, maar goed.
Heb het ook gemist, zag alleen staan dat hij gebant wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er misschien vaak, maar niet altijd
Dus tell!
ik weet het, ik ben er een keer bijgeweest dat iemand geband werd en die ging vrij ver ja....quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Och dan moet je wel erg je best doen hoor
O nou als je de OP veranderd zonder toestemming te vragen aan Sedan dan heb je problemenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er misschien vaak, maar niet altijd
Dus tell!
Volgens mij had Sedan dat al op zijn typische drammerige niet al te handige manier geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja het is niet zo maar hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben er een keer bijgeweest dat iemand geband werd en die ging vrij ver ja....
Het kwam anders over, en ik voel me daar dan vervelend onder omdat ik donders goed weet dat ik fout gezeten heb. Vandaar dat ik er nu ook zo hard op ga. Maar goed, het probleem is nu opgelost.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is er allleen door dawg en ik geloof nog iemand gezegd datg ze niet naar de meet komen als jij komt. de vragen die daarop volgden zijn niet beantwoord dus het valt nogal mee vind ik.
niet te druk om maken zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |