kickquote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb een +1 blessure die woensdag MOET spelen (Trainee) Advanced Injury Calculator kan het niet berekenen (zegt op alles 0 updates of 0 dokters). Hoeveel dokters moet ik nemen om een +1 bij een 19 jarige in 3 updates te healen?
Nog geen zin in gehad.. Douchen had de voorkeurquote:Op zondag 12 april 2009 23:49 schreef GotC het volgende:
Dank! Hoe ging t vegen?
Heb met 7-1 gewonnen! Sta met 11 punten los
Douchen.. neh, morgenochtend weerquote:Op zondag 12 april 2009 23:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nog geen zin in gehad.. Douchen had de voorkeur
Ga morgen wel opruimen enzo
of krijgen zweepslagen?quote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, die doen wat anders als klagen
jij liever dan ikquote:Op maandag 13 april 2009 00:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel kinky.. ik moet maar eens vragen verzinnen dan
het is allebei redelijk hilarisch.. lastige keuze..quote:Op maandag 13 april 2009 00:07 schreef GotC het volgende:
Ok nico, wat is grappiger?
Het feit dat we tegenover elkaar op de bank aan t Hattrick/fokken zijn?
Of t feit dat we gaan schoonmaken als we boos zijn op elkaar?
Dat ligt eraan wat voor +1 het is. Ook hier zit verschil in. Als hij vandaag geblesseerd geraakt is kun je morgen met de blessure tool van HAG uitrekenen wat voor blessure het is en hoeveel doktoren je nodig hebt om hem op tijd fit te krijgen.quote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb een +1 blessure die woensdag MOET spelen (Trainee) Advanced Injury Calculator kan het niet berekenen (zegt op alles 0 updates of 0 dokters). Hoeveel dokters moet ik nemen om een +1 bij een 19 jarige in 3 updates te healen?
offtopic!quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor +1 het is. Ook hier zit verschil in. Als hij vandaag geblesseerd geraakt is kun je morgen met de blessure tool van HAG uitrekenen wat voor blessure het is en hoeveel doktoren je nodig hebt om hem op tijd fit te krijgen.
Vandaag weer eens gewonnenHelaas wel een gele kaart die me een schorsing oplevert voor mijn beste mid
[FOK! actie]: WIN het boek "Samenwonen met hem/haar"!quote:Op maandag 13 april 2009 00:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is allebei redelijk hilarisch.. lastige keuze..
maar ik denk toch dat het eerste iets unieker is en het daardoor grappiger maakt
whehequote:Op maandag 13 april 2009 00:16 schreef GotC het volgende:
[..]
[FOK! actie]: WIN het boek "Samenwonen met hem/haar"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |