de wekker is digitaal, hij staat of aan of uit, en gaat het niet spontaan niet doen, conclusie is dat je door je wekker heen bent geslapen, hem zelf uit hebt gezet of niet goed hebt ingesteldquote:Op woensdag 8 april 2009 08:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Godverdomme wat een prul. Dat de kwaliteit van de ingebouwde camera geen hol voorstelt en dat de muziekspeler nog minder kan dan die van Windows 3.1 kan ik nog mee leven. Telefoons zijn tenslotte bedoeld om mee te bellen. Maar ik mag toch op z'n minst verwachten dat er een goed werkende wekkerfunctie op zit?
Klacht: TS moest vandaag om 7u30 weg maar zijn telefoon besloot dat TS vandaag uit mocht slapen.
Nee, dat is het niet. De luidspreker en trilfunctie hebben kuren. Het beeldscherm staat wel mooi te knipperen "alarm!" maar hij maakt geen geluid en hij trilt niet. Ja, daar word ik niet wakker van natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
de wekker is digitaal, hij staat of aan of uit, en gaat het niet spontaan niet doen, conclusie is dat je door je wekker heen bent geslapen, hem zelf uit hebt gezet of niet goed hebt ingesteld
en dit wetende, heb je alsnog dat onding gebruikt als wekker? dan ben je gewoon een prutserquote:Op woensdag 8 april 2009 09:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De luidspreker en trilfunctie hebben kuren. Het beeldscherm staat wel mooi te knipperen "alarm!" maar hij maakt geen geluid en hij trilt niet. Ja, daar word ik niet wakker van natuurlijk.
Whehe nee serieus. Ik heb dit bijna dagelijks met mijn Neukia N95, Je hebt dan de snooze functie bewust of onbewust geactiveerdquote:Op woensdag 8 april 2009 09:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De luidspreker en trilfunctie hebben kuren. Het beeldscherm staat wel mooi te knipperen "alarm!" maar hij maakt geen geluid en hij trilt niet. Ja, daar word ik niet wakker van natuurlijk.
Zal wel onbewust zijn dan, op een voor mij niet duidelijke manier. Ik heb het zojuist getest door de wekker te zetten op 9:25 en geen snooze in te stellen of stille modus wat dan ook. En ja hoor, om 9:25 stond hij vrolijk "alarm" te knipperen maar geen geluidje te horen.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Whehe nee serieus. Ik heb dit bijna dagelijks met mijn Neukia N95, Je hebt dan de snooze functie bewust of onbewust geactiveerd![]()
Moest een keer om 9 uur ergens zijn werd ik om 14:30 wakker stond die hoer nog te knipperen ALARM ALARM ALARM
Moet je anders even kijken bij profielen , misschien staat er iets verkeerd ingesteld.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zal wel onbewust zijn dan, op een voor mij niet duidelijke manier. Ik heb het zojuist getest door de wekker te zetten op 9:25 en geen snooze in te stellen of stille modus wat dan ook. En ja hoor, om 9:25 stond hij vrolijk "alarm" te knipperen maar geen geluidje te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |