FOK!forum / Klaagbaak / email adres van telfort klantenservice!
Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 00:24
Ik wil godverredomme gewoon een email adres (of desnoods een online contact form) waarmee ik die fuckers van Telfort kan bereiken!

Wel mij lopen spammen (natuurlijk van noreply@telfort.nl) maar zelf email ontvangen ho maar. En als ik random adressen probeer (zoals helpdesk@telfort.nl of sales@telfort.nl of ikwilservicegodverdomme@telfort.nl) dan bouncen ze terug. WTF!!!

Ze willen niet bereikbaar zijn voor hun klanten? Prima, I'll take my business elsewhere. Ik geef mijn geld wel uit aan een provider die geen schijt aan me heeft.


Met hun stinkende kutservice
Froopwoensdag 8 april 2009 @ 00:36
Oke.
Titus-Pullowoensdag 8 april 2009 @ 00:38
Dan ga je toch naar het kantoor?
Telateswoensdag 8 april 2009 @ 00:38
http://klantenservice.int(...)ct.aspx?nodeid=10644

ehm, hoe moeilijk is het?
Boe-manwoensdag 8 april 2009 @ 00:40
http://klantenservice.int(...)ct.aspx?nodeid=10639

Groetjes + kusjes
erkelwoensdag 8 april 2009 @ 00:40
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef Jace_TBL het volgende:
Ik wil godverredomme gewoon een email adres (of desnoods een online contact form) waarmee ik die fuckers van Telfort kan bereiken! [ afbeelding ]

Wel mij lopen spammen (natuurlijk van noreply@telfort.nl) maar zelf email ontvangen ho maar. En als ik random adressen probeer (zoals helpdesk@telfort.nl of sales@telfort.nl of ikwilservicegodverdomme@telfort.nl) dan bouncen ze terug. WTF!!!

Ze willen niet bereikbaar zijn voor hun klanten? Prima, I'll take my business elsewhere. Ik geef mijn geld wel uit aan een provider die geen schijt aan me heeft.


Met hun stinkende kutservice
Ik had toch gezworen dat die zou werken
Titus-Pullowoensdag 8 april 2009 @ 00:40
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef Telates het volgende:
http://klantenservice.int(...)ct.aspx?nodeid=10644

ehm, hoe moeilijk is het?
Dit dus.

Slotje
Juup©woensdag 8 april 2009 @ 00:42
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef Jace_TBL het volgende:
Ik wil godverredomme gewoon een email adres (of desnoods een online contact form) waarmee ik die fuckers van Telfort kan bereiken! [ afbeelding ]

Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 00:43
Ah, als ik naar http://klantenservice.internet.telfort.nl/contact.aspx ga zie ik heel even een contact form knipperen, en daarna verdwijnt ie.

Hop, css uit, en dan staat hij er wel. Kan ik ze alsnog digitaal de huid volschelden \o/
Tismwoensdag 8 april 2009 @ 00:44
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef Jace_TBL het volgende:
..
TheSwooshdockSaintswoensdag 8 april 2009 @ 00:45
Hoezo wil je een emailadres, aan de telefoon kan je lekker schelden
Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 00:46
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hoezo wil je een emailadres, aan de telefoon kan je lekker schelden
Waarom denk je dat ik contact met ze wil opnemen
De_Jostibandwoensdag 8 april 2009 @ 01:23
@dat bouncen: Daarom moet je ook altijd ff met hun smtp server verbinden en dan kan je gaan raden. info en contact doen het altijd wel goed.
jitzzzzewoensdag 8 april 2009 @ 08:35
TS kan er niet mee omgaan
Walter81woensdag 8 april 2009 @ 11:25
SIDN geeft bij telfort.nl:
Administratieve contactpersoon
X. Xxxxx
xxxx.xxxx@telfort.com

Dus je moet niet emailen naar .nl maar naar .com
Probeer info@telfort.com eens.
#ANONIEMwoensdag 8 april 2009 @ 11:38
Dit adres werkt wel:
abuse@telfort.nl

Het is gemaakt om te misbruiken

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 11:38:12 ]
Prismwoensdag 8 april 2009 @ 11:42
quote:
Nog meer kusjes!
Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 12:03
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:23 schreef De_Jostiband het volgende:
@dat bouncen: Daarom moet je ook altijd ff met hun smtp server verbinden en dan kan je gaan raden. info en contact doen het altijd wel goed.
Hoe wat waar? Bedoel je de mail zenden met hun smtp server? (kan dat zomaar? ik ben geen internet klant van ze en ze zullen vast niet aan open relays doen)
Of bedoel je telnetten naar hun smtp server en daar wat prutsen om adressen te achterhalen o.i.d.?
MissJwoensdag 8 april 2009 @ 12:14
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hoezo wil je een emailadres, aan de telefoon kan je lekker schelden
ja, maar dat kost 30 eurocent per minuut!
Stelletje afzetters!

Telfort sucks onwijs en daarom heb ik dus per vandaag een andere internetprovider
De_Jostibandwoensdag 8 april 2009 @ 12:18
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:03 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Hoe wat waar? Bedoel je de mail zenden met hun smtp server? (kan dat zomaar? ik ben geen internet klant van ze en ze zullen vast niet aan open relays doen)
Of bedoel je telnetten naar hun smtp server en daar wat prutsen om adressen te achterhalen o.i.d.?
Jup, dat laatste.
helpdesk geeft hier ook een fout

Connection succeeded to mx1.telfort.nl SMTP.
220 mx1.telfort.nl ESMTP at your service.
> RCPT TO: <helpdesk@telfort.nl>
=550 Mailbox unavailable.

zelfde voor info en contact, maar zo kun je wat gissen.
Bulletdodgerwoensdag 8 april 2009 @ 13:39
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef Telates het volgende:
http://klantenservice.int(...)ct.aspx?nodeid=10644

ehm, hoe moeilijk is het?
thanx
Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 14:12
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:18 schreef De_Jostiband het volgende:
Jup, dat laatste.
Ah juist ja, dank. Wist niet dat het gangbaar is dat SMTP servers dat meteen aangeven (bounces duren meestal een tijdje bij mij, en dacht dat het daarvoor wel verder door hun molen ging alvorens retour).
Dr.Hilfigerwoensdag 8 april 2009 @ 14:15
Probeer anders postmaster eens?
Inverted_Worldwoensdag 8 april 2009 @ 14:25
Wat ben jij een kneus. Zoals in het vorige topic over telfort ook duidelijk werd gemaakt, ze zouden een IQ test vooraf moeten laten doen voordat ze klanten aan sluiten. De meeste klanten van Telfort zijn duidelijk niet eens capabel om op "contact" te kunnen klikken.

Het enige wat tot nu toe gewoon niet 100% is aan Telfort is de VoIP, maar dat is het bij geen provider.
solyariswoensdag 8 april 2009 @ 14:28
Bel ze op: 0900 9596
Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 17:34
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:25 schreef Inverted_World het volgende:
Wat ben jij een kneus. Zoals in het vorige topic over telfort ook duidelijk werd gemaakt, ze zouden een IQ test vooraf moeten laten doen voordat ze klanten aan sluiten. De meeste klanten van Telfort zijn duidelijk niet eens capabel om op "contact" te kunnen klikken.
Ik klik op Klantenservice -> Mobiel. Ik kom dan op een page waar alvast nergens 'contact' is te vinden. Dus ik zoek op 'helpdesk' met de search, en ik krijg één hit: 'Contactgegevens van Telfort'. Bingo, denk ik hoopvol. Klik ik daarop: moet ik het onderwerp invullen waarover ik contact wil opnemen. Goed. Maar wat ik daar dan ook invul, ik krijg GEEN contactgegevens, doch alleen 'mogelijk gevonden antwoorden' met daarin dezelfde 'Contactgegevens van Telfort' link als hierboven. Enzovoorts, ad inifnitum.

Welnu, dat zuigt aars. Beter zouden ze hun webdesigner aan een IQ test onderwerpen (de volgende althans, en de huidige ontslaan).
Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 17:44
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef Telates het volgende:
http://klantenservice.int(...)ct.aspx?nodeid=10644

ehm, hoe moeilijk is het?
Redelijk moeilijk, want als ik op die link klik kom ik hier (screenshot), en als ik dan op 'mobiele telefonie' klik (daar gaat het me om namelijk) kom ik hier. En daar staan verdomd weinig email adressen genoemd.

Echter als ik op die eerste pagina de CSS disable, dan staat er ergens halverwege zowaar een contact form. Ik weet niet op wat voor doelgroep ze mikken, maar voor de gemiddelde retard lijkt me dat niet de meest handige weg.
Inverted_Worldwoensdag 8 april 2009 @ 18:17
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:34 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Ik klik op Klantenservice -> Mobiel. Ik kom dan op een page waar alvast nergens 'contact' is te vinden. Dus ik zoek op 'helpdesk' met de search, en ik krijg één hit: 'Contactgegevens van Telfort'. Bingo, denk ik hoopvol. Klik ik daarop: moet ik het onderwerp invullen waarover ik contact wil opnemen. Goed. Maar wat ik daar dan ook invul, ik krijg GEEN contactgegevens, doch alleen 'mogelijk gevonden antwoorden' met daarin dezelfde 'Contactgegevens van Telfort' link als hierboven. Enzovoorts, ad inifnitum.

Welnu, dat zuigt aars. Beter zouden ze hun webdesigner aan een IQ test onderwerpen (de volgende althans, en de huidige ontslaan).
Dude hoe moeilijk is het op te raden dat het telefoonnummer onder "OVER TELFORT" staat. Dat is bij zo ontzettend veel bedrijven, en daar klikken we dan vervolgens op "Algemene gegevens Telfort Mobiel".

Damn, lastig man.
Jace_TBLwoensdag 8 april 2009 @ 18:33
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:17 schreef Inverted_World het volgende:
Dude hoe moeilijk is het op te raden dat het telefoonnummer onder "OVER TELFORT" staat.
Dude hoe moeilijk is het om te lezen dat het mij om een EMAIL ADRES ging

(en ik keek daar als eerste trouwens, tevergeefs)
Inverted_Worldwoensdag 8 april 2009 @ 18:39
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:33 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Dude hoe moeilijk is het om te lezen dat het mij om een EMAIL ADRES ging

(en ik keek daar als eerste trouwens, tevergeefs)
ManianManwoensdag 8 april 2009 @ 19:48
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:25 schreef Inverted_World het volgende:
Wat ben jij een kneus. Zoals in het vorige topic over telfort ook duidelijk werd gemaakt, ze zouden een IQ test vooraf moeten laten doen voordat ze klanten aan sluiten. De meeste klanten van Telfort zijn duidelijk niet eens capabel om op "contact" te kunnen klikken.

Het enige wat tot nu toe gewoon niet 100% is aan Telfort is de VoIP, maar dat is het bij geen provider.
Bij ziggo wel
rlevywoensdag 15 april 2009 @ 14:38
Dag,

Zoals de TS al meldde:

Het is onmogelijk een mail te sturen naar Telfort!!! Ondanks de goedbedoelde links van forumleden! Daarin wordt namelijk verwezen naar een online emailformulier (wat inderdaad zeer omslachtig te vinden is via de Telfort site) wat dus NIET werkt.

Het onderdeel 'Mijn Telfort' ligt er in ieder geval al sinds 6 april uit. Het online contactformulier kun je geheel invullen, tot de signeercode en je mobiele nummer aan toe, echter als je dan op verstuur klikt maakt het eerst contact met Mijn Telfort, wat er dus uitligt!!! Geen email dus....

Heb nu een mail gestuurd naar customerservice at telfortmail.nl. Dat is waarschijnlijk de verkeerde tak van Telfort, maar misschien sturen ze mijn vraag door????

groet,
jitzzzzewoensdag 15 april 2009 @ 14:40
BEL ZE OP, hoe moeilijk is het
Inverted_Worldwoensdag 15 april 2009 @ 15:17
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef rlevy het volgende:
Dag,

Zoals de TS al meldde:

Het is onmogelijk een mail te sturen naar Telfort!!! Ondanks de goedbedoelde links van forumleden! Daarin wordt namelijk verwezen naar een online emailformulier (wat inderdaad zeer omslachtig te vinden is via de Telfort site) wat dus NIET werkt.

Het onderdeel 'Mijn Telfort' ligt er in ieder geval al sinds 6 april uit. Het online contactformulier kun je geheel invullen, tot de signeercode en je mobiele nummer aan toe, echter als je dan op verstuur klikt maakt het eerst contact met Mijn Telfort, wat er dus uitligt!!! Geen email dus....

Heb nu een mail gestuurd naar customerservice at telfortmail.nl. Dat is waarschijnlijk de verkeerde tak van Telfort, maar misschien sturen ze mijn vraag door????

groet,
Pauper, mijn telfort ligt er helemaal niet uit, ik kom er gewoon in
littlefrankievrijdag 15 mei 2009 @ 16:35
heb iets gevonden!

https://www.telfort.nl/klantenservice/mobiel/vraag.php
alexis_maandag 28 december 2009 @ 12:41
Dat formulier werkt alleen als je al klant bent.

Het leuke is. Ik heb een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement. Ik ben een verse klant, maar heb nog geen klantnummer, mobiel nummer, etc. Ik heb ook geen telefoon.

Telfort is voor mij dus op geen enkele manier te bereiken. Toch heb ik een automatisch gegenereerde mail gekregen om contact op te nemen... Sja...

Ik zoek mij ook al dood naar een mailadres dat gewoon werkt.
Tahitimaandag 28 december 2009 @ 12:49
klantenservice@telfort.nl
joepie91maandag 28 december 2009 @ 13:19
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef MissJ het volgende:

[..]

ja, maar dat kost 30 eurocent per minuut!
Stelletje afzetters!

Telfort sucks onwijs en daarom heb ik dus per vandaag een andere internetprovider
30 maar? Vroeger was het 70 En vóórdat Speedlinq in Telfort opging was het 80 :')

En sowieso, Telfort
alexis_maandag 28 december 2009 @ 13:22
quote:
Natuurlijk allang geprobeerd. Maar bounced gewoon.
Tahitimaandag 28 december 2009 @ 13:33
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:22 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Natuurlijk allang geprobeerd. Maar bounced gewoon.
https://www.telfort.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/vraag.php

Weet je zeker dat je naar Telfort wil?
Mister1977maandag 28 december 2009 @ 13:52
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef alexis_ het volgende:
Dat formulier werkt alleen als je al klant bent.

Het leuke is. Ik heb een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement. Ik ben een verse klant, maar heb nog geen klantnummer, mobiel nummer, etc. Ik heb ook geen telefoon.

Telfort is voor mij dus op geen enkele manier te bereiken. Toch heb ik een automatisch gegenereerde mail gekregen om contact op te nemen... Sja...

Ik zoek mij ook al dood naar een mailadres dat gewoon werkt.
Communicatiebedrijven zuigen nou eenmaal ontzettend hard in communicatie. Dat geeft je te denken.
alexis_maandag 28 december 2009 @ 21:15
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Tahiti het volgende:

[..]

https://www.telfort.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/vraag.php

Weet je zeker dat je naar Telfort wil?
Zoals ik al zei,dat formulier werkt alleen als je al een Telfort 06 nummer en klantnummer hebt.

Ja, ik twijfel nu over Telfort. Maar de rest is eigenlijk ook kut (T-mobile, Ben, Tringg) of te duur. (KPN, VODAFONE, HI, Tele2)

Telfort gebruikt wel KPN netwerk. En staat tegenwoordig onder toeziend oog van Tros Radar ;-)