En voor maar $30. Dat is, als je nog even wacht tot de $ nog meer zakt, zo'n ¤2,-quote:
De enige Nederlandse verkoper is een webshop die a) dicht is en b) bij tweakers alleen maar slechte reviews hadquote:Op woensdag 8 april 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En voor maar $30. Dat is, als je nog even wacht tot de $ nog meer zakt, zo'n ¤2,-
Las laatst ergens dat zelfs een broodje kroket nog gezonder is.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom heten broodjes gezond eigenlijk broodje gezond? Volgens mij valt dat nogal mee.
lol. Het duurde heel lang voor hij in beeld kwam en ik zat me af te vragen wat een lanpartybag moest zijn. Dit had ik niet verwacht.quote:
Wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 8 april 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol. Het duurde heel lang voor hij in beeld kwam en ik zat me af te vragen wat een lanpartybag moest zijn. Dit had ik niet verwacht.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Las laatst ergens dat zelfs een broodje kroket nog gezonder is.
Een tas met opdruk van allerlei computerspellen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat had je dan verwachtHet lijkt me wel handig gezien mijn pc-gesleep (bijna) elk weekend
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:19 schreef Susi het volgende:
Ik ben nu Pursuit of Happyness aan het kijken, maar ik heb net maar doorgespoeld
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een tas met opdruk van allerlei computerspellen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:27 schreef Soempie het volgende:
Ik moet er van Wiebel bij zeggen dat hij toen een jaar of 4 was.
Langdradig, voorspelbaarquote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 19:21 schreef Soempie het volgende:
Susi, jouw ava, mijn vriend was vroeger bang voor die figuren.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
En ik moet naar de wc, maar daar heb ik ook geen zin in.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |