Lief van Googlequote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google wil me koppelen aan leuke lesbiennes
Kom jij ook uit Groningen eigenlijk? Ik zag je reactie op mijn post over de Grote Markt in het vorige topicquote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
Oi ik was ook zo draaierig toen ze die van mij trokken
Laat je maar goed verwennen![]()
Heb er twee jaar gestudeerdquote:Op woensdag 8 april 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kom jij ook uit Groningen eigenlijk? Ik zag je reactie op mijn post over de Grote Markt in het vorige topic
Mij ook. Maar ook aan 50+ers uit Drentequote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google wil me koppelen aan leuke lesbiennes
Dat is dus gelukt.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:30 schreef MaJo het volgende:ik heb even pauze
dus cobra als je dit leest: niet voor 2 uur komen
En was de lucht te harden?quote:
Ik heb al tegen Majo gezegd, dat als ik daar de hele dag zou staan waarschijnlijk een flinke hoofdpijn zou hebben.quote:
En velen met jou denk ikquote:Op woensdag 8 april 2009 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb al tegen Majo gezegd, dat als ik daar de hele dag zou staan waarschijnlijk een flinke hoofdpijn zou hebben.
quote:
Uhuhquote:Op woensdag 8 april 2009 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knap hoor van Majo dat ze er tegen kan.
Ik kon niet echt de afzonderlijke producten ruiken. Het was gewoon een muur van geuren die me raakte.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Ik vond de afzonderlijke producten lekker ruiken, maar als je het een straat verder kunt ruiken(zoals ik in Engeland had, zo vond ik de winkel aldaar), dan is het toch iets teveel van het goede
Nou, dat ben ik met je eens. Maar vooral om dat die Ici Paric en Douglas e.d. nogal chemisch ruiken.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik loop altijd met een heel grote boog om winkels als Ici Paris heen, ik val haast flauw als ik tegen zo'n parfummuur aanloop ja
Voordat MaJo beledigd raakt (): de Lush lijkt me wel iets minder erg dan de Ici Paris...
Lush is wel een leuke winkel om te zien. (En leuk personeel natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik met je eens. Maar vooral om dat die Ici Paric en Douglas e.d. nogal chemisch ruiken.
Ik wou inderdaad al gaan vragen: hoe was het met MaJo?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lush is wel een leuke winkel om te zien. (En leuk personeel natuurlijk)
En ik wist niet dat er zoveel natuurlijke verzorgingsproducten gemaakt werden.
Ja, even gekletst tot het te druk in de zaak werd en Majo weer aan de bak moest.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wou inderdaad al gaan vragen: hoe was het met MaJo?maar wel gekletst dus?
Ik ben er wel geweest, maar toen was jij er niet... heb je me nu wel of niet geteld?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
gezellig dat je even langskwam cobradat brengt de AKQ SCers score in mijn winkel op 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |