quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste schunnige stripboek wat ik ooit in handen kreeg!
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bij mij was dat 'sneeuwwitje voor volwassenen'.![]()
Dat ze de prins uiteindelijk wegstuurt, omdat ze liever 7 kereltjes heeft.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef Soempie het volgende:
En de boze stiefmoeder als sm-meesteres.
Dat wordt een raar telefoontjequote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Soempie het volgende:
Ik kan hem niet vinden op internet, maar volgens mij ligt ie nog wel bij m'n zus.
quote:
Wrijf het er maar in!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Speeltijden van Rock Werchter staan nu ook op de site, voor de geinteresseerden. Affiche is compleet
De eerste dag gaat tot 2:30
Dat valt me echt mee
quote:
Wie? Wij!?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
stelletje viezeriken hier
quote:
De mensen die dat roepen zijn de grootste viespeukenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
stelletje viezeriken hier
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De mensen die dat roepen zijn de grootste viespeuken
Dat heb ik vaak aan moeten horen de laatste tijdquote:
Maar toch wens ik je alvast heel veel plezier daar!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak aan moeten horen de laatste tijd
Een vriend van me wilde HEEL graag mee maar die zit dan een maand in Costa Rica.
En ik jou ook, where ever that may bequote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar toch wens ik je alvast heel veel plezier daar!
Wtf! Dat "Dieren niet voederen"-bord!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ook deze klassieker mag niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Het hele album: http://members.chello.nl/r.veen3/boek1.html
Bij die neger? Ja, totaal politiek incorrect die tijdquote:Op woensdag 8 april 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf! Dat "Dieren niet voederen"-bord!
"Dat volk op straat wordt met de dag erger"quote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij die neger? Ja, totaal politiek incorrect die tijd
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Dat volk op straat wordt met de dag erger"Had een uitspraak van Sjef van Oekel kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |