ik zie, jij hebt teveel tijd op handen jwtz niet goed voor de geest om zo bezig te zijnquote:
je beledigt nu de hele klb sc repekst voor jouquote:Op woensdag 8 april 2009 00:29 schreef s0k het volgende:
[..]
ik zie, jij hebt teveel tijd op handen jwtz niet goed voor de geest om zo bezig te zijn
Dit maak je in een minuutje hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 00:29 schreef s0k het volgende:
[..]
ik zie, jij hebt teveel tijd op handen jwtz niet goed voor de geest om zo bezig te zijn
ah ervaren in het nietdoen niet goed man beter ga je straat op en hosselen en daar je brain trainen dan peenten jewtzquote:
Gast, je slaat nog geen deuk in een pakkie boterquote:Op woensdag 8 april 2009 00:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik pwn jou je vader en je moeder in drie seconden dus niet valse torries in de wereld brengen
siteer vor waarheid jwtzquote:Op woensdag 8 april 2009 00:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik pwn jou je vader en je moeder in drie seconden dus niet valse torries in de wereld brengen
ik laat inderdaad alles doen aangezien ik niet zulke minderwaardige mensen als jouw vader wil aanrakenquote:Op woensdag 8 april 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, je slaat nog geen deuk in een pakkie boter
Ho, ho, beetje respect voor de PUB-hooligans.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
Gast, je slaat nog geen deuk in een pakkie boter
no spang battie slecht je rikketik weet jequote:
gast beter praat jij geen onzin en kom je me morgen in elkaar doen met je toffe internetpraatjesquote:Op woensdag 8 april 2009 00:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, beetje respect voor de PUB-hooligans.
Ik sterf van ze. Make them go.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, beetje respect voor de PUB-hooligans.
dan blijf ik ff die rikketik van je opvoeren mooie shit ouwequote:
Wie wilde je het laten doen?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik laat inderdaad alles doen aangezien ik niet zulke minderwaardige mensen als jouw vader wil aanraken
khankerstoer meng. 14.gifquote:Op woensdag 8 april 2009 00:36 schreef s0k het volgende:
[..]
dan blijf ik ff die rikketik van je opvoeren mooie shit ouwe
4sho.quote:
Die korrels moeten weg, that's all.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:37 schreef RoBro het volgende:
ik blijf in klb happen ze veel beter zijn net fuckin vissen als ze die korrels zien leipe shit dus
nee heb ik niet nee eigenlijk best balen dat jij met je toffe praatjes op internet nog serieus grappig denkt te zijn hehequote:Op woensdag 8 april 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie wilde je het laten doen?Je hebt totaal geen sociaal leven.
Ja, wat erg. Nou doei hè.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee heb ik niet nee eigenlijk best balen dat jij met je toffe praatjes op internet nog serieus grappig denkt te zijn hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |