Nou, dat is wel beter danquote:Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn er ook bij die van maandag tot vrijdag weg gaan. De mijnenjager o.a.
De fregatten gaan minder vaak weg, maar wel langer.
Het is dus een beetje kiezen of delen. En na een tocht ben je een paar weken vrij, voor elk weekend dat je aan boord bent krijg je een extra vrije dag (naast het riante aantal dat je al hebt).
Tegenwoordig staat Slam FM aan, maar dat is al net zo triestquote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Gupje het volgende:
Meatspin op de radio![]()
Gupje luistert radio 538
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maaren ook al straalt ze van lelijkheid, heeft ze haar tussen der tanden en smaakt ze naar oorsmeer, een leuk verhaal op fok is de moeite waard
Ja, zo slecht is het allemaal nog niet. Je bent af en toe een tijdje weg, waar tegenover staat dat je veel extra centen krijgt en vrije dagen als je weer terug bent.quote:
. Ik houd me nu wel koest, want m'n volgende ban duurt tot kerstquote:
Hahaha, pwnd door de modjesquote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik houd me nu wel koest, want m'n volgende ban duurt tot kerst_!
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik houd me nu wel koest, want m'n volgende ban duurt tot kerst_!
Ik? Man, ik kom altijd terug, dat is een feit.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en daarna lig je wellicht bij jordy in de prullenbak
Dat zei Jordy ookquote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik? Man, ik kom altijd terug, dat is een feit.
Onkruid ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik? Man, ik kom altijd terug, dat is een feit.
Da's waar.quote:
Geen, want dan mag ie met kerst pas weer terug komen.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Onkruid ook!
Maar zeg eens, wat voor mooie list/rel of plan heb je dit keer voor ons in petto?
Ah, nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:05 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 posters in KLB
[ afbeelding ]
Plaats / aantal / gebruiker
001. 2403 IQM
002. 2206 NoelGallagher
003. 2087 BobbyB
quote:
Goh, wat jammer...quote:Op woensdag 8 april 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen, want dan mag ie met kerst pas weer terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |