LOLZ U HAF BIN TROLLED OMGZORZZZquote:
Werk jij 20 uur per week oid?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Renzoku het volgende:
Terecht. Arme studenten is een verzinsel. Ik kom makkelijk rond met mijn 1400e per maand.
Nu Beau op vakantie is, is inderdaad het enige wat nog aan dit topic ontbreekt de aanwezigheid van Died.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:30 schreef Nobu het volgende:
Kijk Diederik, dat is nou een arbeider.
Een paar vrachtwagenchauffeurs om tegenaan te zeiken zou ook wel prettig zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu Beau op vakantie is, is inderdaad het enige wat nog aan dit topic ontbreekt de aanwezigheid van Died.
Doet ie het nog slecht.quote:
Present!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een paar vrachtwagenchauffeurs om tegenaan te zeiken zou ook wel prettig zijn.
Ik bedoelde meer het type dat het niet zo op studenten heeft.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:52 schreef KosterT het volgende:
Aangezien ik en met mij vele andere studenten het uitgavenpatroon hebben van de werkende medemense terwijl dit niet overeenkomt met de inkomsten van een student, kom je elke maand te kort. Daarom arme student!
[..]
Present!
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Eens. Studenten die zeggen arm te zijn kunnen niet met geld omgaan.
Ik ben het gedurende het complete topic compleet eensch met jequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ha, ik had gelijk. Zoals wel vaker natuurlijk.
das wel waarquote:Op woensdag 8 april 2009 08:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Eens. Studenten die zeggen arm te zijn kunnen niet met geld omgaan.
Nepstudent!!1quote:Op woensdag 8 april 2009 11:35 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
das wel waar
ik zuip niet 2x in de week (eigenlijk sowieso amper)
werk 3 dagen per week (zeg 250 per week inkomsten)
en leen er 300 bij in de maand
....
en dan nog sta ik op 0 aan het eind van de maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |