quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:16 schreef prupke het volgende:
Ik hoop dat ze de dader kunnen traceren en die wens ik vanalles toe : mits het een goed iets is!
Beetje bizar verhaal. Zou me niets verbazen als er meer is gebeurd dan dat (hoewel een mishandeling nooit goed te praten is).quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:16 schreef prupke het volgende:
Op een gegeven moment passeert zij een man en groet hem. De man kan dit kennelijk niet waarderen en mishandelt het meisje behoorlijk.
Ws heeft dat meisje niet met dichtgeslagen ogen meteen een compositie tekening kunnen laten maken...quote:
En je kent het hele verhaal? Hoe passeert ze hem? Hoe groet ze hem? Is het zo'n puberaal kutkind dat vlak langs je raast en in je oor tettert en heeft hij niets meer gedaan dan z'n arm (wellicht uit schrik) uitgestoken zodat ze viel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
Heel ziek en ik hoop dat die dader vlug en voor jaren uit onze maatschappij wordt verwijderd. En dat het slachtoffer de juiste opvang ontvangt voor het verwerken van deze trieste gebeurtenis.
Ja en toen viel ze met d'r ene oog op een paaltje en ze stuiterde terug met d'r andere oog op de stoeprand. En vervolgens heeft hij met zijn brabants boerenbont zakdoek voorzichtig haar bloedneus gedeptquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En je kent het hele verhaal? Hoe passeert ze hem? Hoe groet ze hem? Is het zo'n puberaal kutkind dat vlak langs je raast en in je oor tettert en heeft hij niets meer gedaan dan z'n arm (wellicht uit schrik) uitgestoken zodat ze viel?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:16 schreef prupke het volgende:
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=421
Vriendelijk zijn tegen iemand wordt niet altijd goed ontvangen. Dit merkt een jong meisje in Breda op zaterdag 14 maart 2009. Zij fietst in de avond naar kennissen. Op een gegeven moment passeert zij een man en groet hem. De man kan dit kennelijk niet waarderen en mishandelt het meisje behoorlijk. Zij raakt zelfs buiten bewustzijn. Het meisje ziet daarna kans om nog naar huis te fietsen. Maar zij moet uiteindelijk toch naar het ziekenhuis om zich daar te laten behandelen.
Van de dader is een compositietekening gemaakt.
Het is een blanke man van ongeveer 30 jaar oud en 1.80 meter lang. Hij heeft en breed sportief figuur.
Hij droeg een donkere halflange leren jas, een lichtblauwe spijkerbroek met daaronder donkerblauwe sportschoenen.
[ afbeelding ]
Hoe ziek ben je dan ?
Ik hoop dat ze de dader kunnen traceren en die wens ik vanalles toe : mits het een goed iets is!
Ik kan hier wel zo misselijk van worden...
DAt bedoel ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:30 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Inmiddels twee keer deze zin gelezen en ik denk dat het een vergissing is....
Of je moet een paar goeie slagen met een honkbalknuppel bedoelen.....dan klopt ie weer wel
En dat is een reden om iemand een blauw oog te slaan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:32 schreef Synthesist het volgende:
in de zomer fiets je een einde rond. vrijwel overal staan er dan bijdehante tienerhoertjes van 16. Ze schreeuwen, want ze willen aandacht terug enzo.
Een volwassen man laat zich niet als een viswijf toeschreeuwen
dit meisje zal wel aardig geweest zijn, maar als iemand mij uitscheld ben ik ook niet zo lief denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef Mysterion het volgende:
[..]
En dat is een reden om iemand een blauw oog te slaan?
Je weet niet dus nog niet eens wat je reactie is als je word uitgescholden (wat hier de vraag is , want ja het is een verhaal van 1 kant)quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dit meisje zal wel aardig geweest zijn, maar als iemand mij uitscheld ben ik ook niet zo lief denk ik
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dit meisje zal wel aardig geweest zijn, maar als iemand mij uitscheld ben ik ook niet zo lief denk ik.
vrouwen slaan is wel een beetje zwak natuurlijk
Wat zijn we lekker agressief vanavond. Je gaat iemand toch niet op deze manier toetakelen omdat je wordt uitgescholden? Ik kan eigenlijk helemaal geen goede reden bedenken waarom een volwassen man een meisje in elkaar moet slaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Je weet niet dus nog niet eens wat je reactie is als je word uitgescholden (wat hier de vraag is , want ja het is een verhaal van 1 kant)
Ik weet wel wat ik doe als iemand mij uitscheld
ik kan me helemaal geen reden bedenken om iemand anders lichamelijke pijn te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn we lekker agressief vanavond. Je gaat iemand toch niet op deze manier toetakelen omdat je wordt uitgescholden? Ik kan eigenlijk helemaal geen goede reden bedenken waarom een volwassen man een meisje in elkaar moet slaan.
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:47 schreef teamlead het volgende:
als het waar is, is het inderdaad wel heel triest. Toch kan ik het gevoel niet helemaal kwijt raken dat dit meisje niet zo onschuldig is als nu beweerd wordt. Zou me niet verbazen als er binnenkort een berichtje opduikt over een valse aangifte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |