quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef keienlegger het volgende:
Twijfel niet aan de kracht van Microsoft!
Join us!
...
Join us!
...
Join us!
...
Join us!
...
Microsoft will be your lord!
Ziet er goed uit. Ik ga er over nadenken.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:30 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, probeer anders eens deze. Die is speciaal voor beginners gemaakt, heeft alles er standaard inzitten (codecs, flash, java enz), is veel sneller van Ubuntu en doet het waarschijnlijk wel
Of dat je HD niet herkend wordt omdat XP een bagger support heeft voor S-ATA.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef erikkll het volgende:
Overigens... windows was voorgeïnstalleerd op je laptop, maar al eens zelf gedaan?
- partitionering herkent niet eens linux partities!
- na installatie werkt je videokaart niet => drivers zoeken, etc
- zelfde geldt voor wireless, graphics, etc
- en dan is het ook nog langzaam en het wordt na verloop van tijd alleen maar erger
Weet ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:44 schreef erikkll het volgende:
En tja, dat jij de partitionering verkloot kan ubuntu ook niks aan doen
Ja ik heb windows al zelf geinstalleerdquote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef erikkll het volgende:
Overigens... windows was voorgeïnstalleerd op je laptop, maar al eens zelf gedaan?
- partitionering herkent niet eens linux partities!
- na installatie werkt je videokaart niet => drivers zoeken, etc
- zelfde geldt voor wireless, graphics, etc
- en dan is het ook nog langzaam en het wordt na verloop van tijd alleen maar erger
Het is een finquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh. Ja, sorrie. Ik ben nogal probleem oplossend ingericht en dan zit ik wel een beetje fout in KLB.
LinuxRussisch kutpakket
voor alternatieve nerds
Dood aan de pinguin
.
[ afbeelding ]
Ga zelf dood.quote:
Ha, je was er blijkbaar zelf ook de mist ingegaan. Ik had de bovenste optie gekozen met als resultaat een nieuwe partitie van 110 Gb.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:05 schreef erikkll het volgende:
[ afbeelding ]
je hoeft vantevoren niet eens wat in windows te doen. Klik gewoon de bovenste optie en ubuntu neem vanzelf ongeveer 20 gb
Ik heb een technische informatica opleiding afgerond en zou per definitie op 'manual' geklikt hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ha, je was er blijkbaar zelf ook de mist ingegaan. Ik had de bovenste optie gekozen met als resultaat een nieuwe partitie van 110 Gb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |