Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef Rekkie het volgende:
Het is geen programma maar een OS: FAAL!
Verder ben je zelf de oorzaak van het grootste deel
Heb jij windows of linux?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef keienlegger het volgende:
Twijfel niet aan de kracht van Microsoft!
Join us!
...
Join us!
...
Join us!
...
Join us!
...
Microsoft will be your lord!
- Dat kanaal van de routerquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef Rekkie het volgende:
Het is geen programma maar een OS: FAAL!
Verder ben je zelf de oorzaak van het grootste deel
He, ik wilde ook wel he. Ik heb zelfs 2 avonden er aan besteed!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:29 schreef Fipomacher het volgende:
Niks tegen Ubuntu!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik EIS een slotje op dit topic! TS kan er niet mee omgaan
Windows, uiteraard. Ik ben één van die gehersenspoelde idioten die volledig afhankelijk is van Microsoft (met een hoofdletter, jaquote:
1. Koop een betere router ipv Sweexquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
- Dat kanaal van de router
- de slechte ontvangst van mijn draadloze netwerk (wat in windows wel goed werkt)
- de batterijstatus onbekend
- de engelse zinnen?
Dat zijn mijn fouten ???????????????????
Gast![]()
En ja ok het is een OS en geen programma. Mierenneuker
Ok... Maar ik hou je in de gaten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
He, ik wilde ook wel he. Ik heb zelfs 2 avonden er aan besteed!
(en ik blijf ook nog wel even proberen)
Maar ik was het nu even zat, vandaar deze klacht!
Router = Dlinkquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
1. Koop een betere router ipv Sweex
2. Zelfde als 1
3. Koop een betere laptop ipv Acer
4. Leer Engels ipv programma's gebruiken waar mensen de moeite niet voor nemen ze te vertalen (ik geef ze groot gelijk)
Goede argumenten, het werkt niet, dus moet je maar betere spullen kopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
1. Koop een betere router ipv Sweex
2. Zelfde als 1
3. Koop een betere laptop ipv Acer
4. Leer Engels ipv programma's gebruiken waar mensen de moeite niet voor nemen ze te vertalen (ik geef ze groot gelijk)
[..]
Ok... Maar ik hou je in de gaten!![]()
Ja weet ik. Maar ik wilde het wel goed proberen hequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef delano.888 het volgende:
Live cd, nooit van gehoord?
Uitproberen zonder installatie. Dat had je moeten doen, dan had je t gewoon weg kunnen laten.
Wat was het verschil, dat jij nu je PC verneukt heb wat anders niet gebeurd was, en wat nog meer??quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik wilde het wel goed proberen he
Ja dat ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goede argumenten, het werkt niet, dus moet je maar betere spullen kopenTerwijl op windows wel goed werkt.
Als je autoradio niet goed werkt ga je toch ook niet naar de Audi dealer? Nee dan ga je naar Pioneer (of wat dan ook)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goede argumenten, het werkt niet, dus moet je maar betere spullen kopenTerwijl op windows wel goed werkt.
Ja of je bent niet vies van een beetje werk.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Verneukt, gastquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat was het verschil, dat jij nu je PC verneukt heb wat anders niet gebeurd was, en wat nog meer??
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat was het verschil, dat jij nu je PC verneukt heb wat anders niet gebeurd was, en wat nog meer??
Wat klaag je danquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verneukt, gast
Ik gooi het er gewoon weer af als het moet.
Het is meer van:quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Als je autoradio niet goed werkt ga je toch ook niet naar de Audi dealer? Nee dan ga je naar Pioneer (of wat dan ook)
Of zit ik nu mezelf juist tegen te spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |