Dus ik rij zo heel rustig over de weg en voor me zie ik rechts een bus bij de bushalte die aangeeft dat hij ook de weg weer op wilt.
Een aantal meters voor mij rijden er achter elkaar 2 auto's en daarachter de beruchte motor rijder.
![]()
Ik zie dat de bus blijft staan en de 1ste auto begint met het passeren van de bus.
Omdat er een gat tussen mij en de motorrijder zat gaf ik een beetje gas bij zodat ik samen met hun de bus kon passeren.
![]()
Ondertussen passeert de 2de auto de bus die nog steeds netjes bij de bus halte staat te wachten en dus niet al half op de weg staat zodat hij het ons moeilijker maakt om er langs te komen.
![]()
Ik had ondertussen het gat al aardig wat verkleint en toen gebeurde het.
![]()
Die motorrijder haalt het in zijn hoofd om vol in de remmen te gaan voor een bus die gewoon aan het wachten is totdat wij voorbij zijn waardoor ik ook vol in de remmen moest.
Mijn auto maakt een piepend geluid en ik zie wat spullen voorbij komen die ik blijkbaar nog in de auto had liggen en ik sta vlak achter die motorrijder stil.
![]()
De motorrijder draait zich om en kijkt een beetje verbaasd naar mij en ondertussen zie ik dat de bus vertrekt die gewoon nog stil stond.
Achteraf zag ik liever dat ik die motorrijder een flinke corrigerende tik had gegeven met mijn auto zodat die daarna nooit meer op een motor kan rijden

Klacht: Motorrijder die stopt voor een bus die netjes wacht totdat wij voorbij zijn
Klacht2: De motorrijder geen corrigerende tik kunnen geven
Klacht3: Daarna achter een bus moeten aanrijden die niet zo heel snel gaat

Klacht4: Geen motorrijder kunnen painten