De auteur wist ik, maar de ondertitel niet. Bij mij staat er echter alleen "The number one bestseller" onder de titel - maar dat bedoel je vast niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hier een kleine spin-off van TTK Trivia, voor degenen die niet ontzettend thuis zijn in 16e eeuwse filosofen en depressie-opwekkende dichtbundels.
De bedoeling
Er wordt een vraag gesteld die iets te maken heeft met Theater, Taal en/of Kunst. Degene die de vraag weet te beantwoorden, stelt een volgende vraag.
Uiteraard niet googelen of andere informatiebronnen gebruiken, het gaat hier om parate kennis.
Let op:
Dit is de 'voor dummies' versie, de vragen mogen dus niet al te moeilijk zijn, meer op triviantniveau.
Vraag:
Wie schreef 'de Wereld van Sophie' en wat is de ondertitel van dit boek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door No-P op 08-04-2009 02:29:09 (toevoeging) ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Ja.quote:
Erg, hè. Ik moest hem ook in één keer uitlezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja.
Afgelopen vakantie in iets van 2,5 uur gelezen, wat ongelofelijk snel is voor een notoir trage lezer als ik. Wat een pageturner.
Maar hoe normaal is het om op een strandbed aan de Dode Zee te denken: Hé, die eerste zin moet ik onthouden, da's leuk voor het Trivia-topic.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:48 schreef Lienekien het volgende:
Erg, hè. Ik moest hem ook in één keer uitlezen.
Het zegt me wel iets, maar te weinig.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:48 schreef Lienekien het volgende:
Vul aan. Titel van bekende bloemlezing uit de jaren '50. 'Nieuwe griffels, .... ....'?
Da's goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef Iblis het volgende:
Dan gok ik ‘schone leien’ vanwege ‘met een schone lei beginnen’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |