Ik moest een beetje lachen, uit meelij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, je rijdt liever in een sloeberige suzuki alto ofzo. Kan je overal wel vinden voor 500, als het niet minder is. Inderdaad, dan lijk je minder een aso, maar wel meer op een ZWERVER.
Ik geef hem wel gelijk..quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen, uit meelij.
Om te leren autorijden is een altootje met een paar maanden APK goed te doen hoor.quote:
Inderdaad, ben je tenminste direct dood als je een ongeluk maakt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om te leren autorijden is een altootje met een paar maanden APK goed te doen hoor.
Vindt je het gek, 9 op 10 kans dat het zo'n aso in een 316 (inclusief Hema-Xenon en taartschep) is die erbovenop knalt omdat hij vindt dat iedereen voorrang aan hem moet verlenenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Inderdaad, ben je tenminste direct dood als je een ongeluk maakt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Vindt je het gek, 9 op 10 kans dat het zo'n aso in een 316 (inclusief Hema-Xenon en taartschep) is die erbovenop knalt omdat hij vindt dat iedereen voorrang aan hem moet verlenen
Nou ja, het is niet dat ik het niet heb. Meer dan ik mezelf echt een grens heb toegezegd van ok 500 euro en als die dan kapot gaat, afijn, dan gaat ie naar de sloop voor 100 euro en dan hoef ik er geen 100en euro's aan te besteden om hem te laten maken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:51 schreef dikkekaas het volgende:
In welk opzicht is 750 boven je budget? Je hebt het geld niet, of er niet voor over? Want ja, als je m toch weer verkoopt na de zomer heb je dat geld ook weer terug natuurlijk
650 mag je me uno hebben..quote:
Er zullen vast niet veel zaken te verzinnen zijn die jouw Uno nog niet meegemaakt heeft ondertussen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
650 mag je me uno hebben..
Mag je doen wat je er maar mee wilt doen, want ik ben verliefd op een ander![]()
Hij heeft zandvoort mogen meemaken (+ het heenweg en terugweg)..quote:Op woensdag 15 april 2009 12:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Er zullen vast niet veel zaken te verzinnen zijn die jouw Uno nog niet meegemaakt heeft ondertussen.
Waar eventueel te bezichtigen? En KM stand?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef Kill het volgende:
Ik heb een renault clio 1.4 RT te koop uit 1991
rijd nog uitstekend voor 600 euro mag je het kopen
laast nog nieuwe accu en 2 nieuwe voorbanden
apk tot 22-10-2009
verder elektrische ramen, centrale vergrendeling
en een goede audio installatie erbij.
laat me maar weten.
foto:
[ link | afbeelding ]
KM stand is nu op 210400quote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef aaipod het volgende:
[..]
Waar eventueel te bezichtigen? En KM stand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |